آوای جنوب

فولادی وندا : با لشکر کشی‌هایی که با امکانات دولتی انجام می‌شود مخالف هستم

هیچ کس حق ندارد بگوید قشقایی مال من است، باشت یا لیشتر یا دیل و خیرآباد مال من است چنین حرف هایی تحریک جامعه و مردم است و من در دوره گذشته هم گفتم شعارم وحدت و سازندگی بوده است.

فولادیدیدار علی فولادی وندا کاندیدای احتمالی جریان اصولگرایان و جمعی از مدیران رسانه های گچساران برگزار شد.

آوای جنوب ؛

به گزارش آوای جنوب فولادی وندا ضمن تبریک ایام شعبانیه و روز پاسدار به اصحاب رسانه گفت: امروز در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام همدلی و همزبانی نام گرفته است خواهش من از شما رسانه ها این است که تذکراتی بدهید به کسانی که در سایت‌ها کامنت و نظر می‌گذارند چرا که تخریب هیچ کسی از هر جناحی چه اصلاح طلب و چه اصول گرا جایز نیست و سعی کنید در این مورد دقت نظر داشته باشید .
فولادی وندا در پاسخ به سئوال خبرنگاران که چرا در حالی که امروز رقیب شما در حال تخریب شما می باشد هیچ واکنشی نشان نمی دهید اظهار کرد : اعتقادم بر این اصل است که هر کس که می‌خواهد کاندیدا شود حرف و برنامه‌های خودش را ارائه بدهد و اینکه دیگران و گذشتگان را تخریب بکنید کار درستی نیست؛ خیلی انسان باید فقیر باشد که با تخریب دیگران بخواهد خود را قدرت مند نشان دهد.
وی با طرح این سئوال که چرا انسان باید برای رشد خود دیگران را تخریب کند تاکید کرد بنده هیچ علاقه‌ای به جواب دادن آنها ندارم و ارزشی برای مطالب آنها قائل نیستم و اینکه دوستانی فکر می‌کنند با گفتمان تخریب و تحقیر می‌توانند به منافع مورد نظر خود برسند خوب بدانند که مردم قضاوت گر و تعیین کننده اصلی هستند و اینکه در یک نشریه ۱۰۰ سئوالی می‌فرمایند: فلانی به تهران وصل نیست عرض می‌کنم که زمانی که من به تهران وصل بودم شما در گچساران دانش آموز بودید.

فولادی وندا با بیان اینکه من چه کاندید بشوم و چه نشوم در زمان و وقت خودش پاسخ خواهم داد و اینها در ۱۰۰ سئوالشان در نشریه اظهارنظرهایی کرده‌اند و خود را مطرح کرده‌اندتصریح کرد : به آنها می‌گویم دید و فکر من بالاتر از این است که بخواهم جواب آنها را بدهم من خود و جریانم میدانیم چه کسی رقیب ما است.

نفر دوم دوره گذشته انتخابات گچساران و باشت ادامه داد : در جلسات شورای تأمین دور قبل انتخابات هم در فرمانداری به رقیبان گفتم تا چند روز دیگر نماینده این شهر مشخص خواهد شد پس کاری نکنید که هواداران ما فردا در این شهر در مقابل یکدیگر قرار بگیرند.
آن موقع هم گفتم طبق قانون اساسی هر کس نماینده شود نماینده تمام مردم شهرستان گچساران و باشت است و باید خادم مردم باشد ولی متأسفانه امروز این را من در عمل نمی‌بینم.
فولادی وندا در پاسخ به این سئوال که اگر شما نماینده گچساران باشید قومیت سالاری را ترجیح خواهید داد یا شایسته سالاری افزود: متأسفانه چیدمان امروز مدیرانشان این را در عمل نشان نمی‌دهد و این با اصول نظام اسلامی و شایسته سالاری تفاوت دارد و من به شایسته سالاری اهمیت ویژه‌ای قائل هستم و این را حداقل در مدت کوتاه مدیریتم در نفت نشان داده ام.
فولادی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری که چرا شما شروع به تبلیغات نکرده اید و سکوت می کنید نیز اظهار کرد: الان موقعی نیست که ما مردم را به جلسات بکشانیم و موج انتخابات و تخریب دیگران را راه بیاندازیم و شخص نماینده به عنوان قانون گذار خود باید پایبند قانون باشد.
من با لشکر کشی‌هایی که با امکانات دولتی انجام می‌شود مخالف هستم و حرکت‌های انتخاباتی را خلاف می‌دانم چرا که نماینده خود به عنوان قانون گذار باید مقید به قانون باشد و من اعتقادی به این لشکر کشی هایی که با امکانات دولتی صورت می گیرد ندارم.

شخصاً به عنوان عضوی کوچک از جامعه اصول‌گرایی افتخار می‌کنم که اصول گرا هستم و بارها گفته‌ام سرمان برود روی حرف رهبر معظم انقلاب هیچ تفسیری نداریم و دلسوزان نظام و رهبری را از هر جناحی قبول داریم و امیدوارم دوستان در موضوعات و شاخص های اصلی مملکت همدل و همزبان باشند.
وقتی امام می‌گوید با وحدت کلمه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند ما اصولگرایان نیز باید همین یک کلمه را شاخص خودمان قرار دهیم و آن را الگوی خودمان در برنامه‌هایمان بدانیم.
فولادی وندا گفت : هیچ کس حق ندارد بگوید قشقایی مال من است، باشت یا لیشتر یا دیل و خیرآباد مال من است چنین حرف هایی تحریک جامعه و مردم است و من در دوره گذشته هم گفتم شعارم وحدت و سازندگی بوده است.

این فعال سیاسی اصولگرایی در مورد جلسات اصولگرایان گچساران و باشت نیز تاکید کرد : همچنان منتظر تصمیم بزرگان جریان اصولگرایی گچساران و باشت هستم و به صورت انفرادی تصمیم نخواهم گرفت و منتظر تصمیم اصول‌گرایان خواهم ماند.
وی در پاسخ به سئوال دیگر جوان اصولگرای جلسه درباره استانی شدن انتخابات گفت: شما جوانان امید و آینده این مملکت هستید هوشیار باشید و فراموش نکنید بزرگانی از بین ما رفتند تا امروز نسل شما ایستاده‌اند و به دنبال مسائل انحرافی و ریز خانوادگی‌ها نباشید و این قول را قرص و محکم به شما می دهم مطمئن باشید جریان اصول‌ گرایی با استانی شدن انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد پیروز انتخابات خواهد بود.
فولادی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که از او پرسده بود یکی از همزبانان شما در یکی از همایش ها و همراهی او با رقیبش نیز اظهار داشت : مهم نیست یک نفر از قومی در جلسه‌ای بنشیند و خود را نماینده یک قوم بداند امروز مردم دیگر آگاه شده‌اند حتی خانواده‌هایی هستند که هر کدامشان با یک کاندید هستند و بعضی نیز دنبال منافع شخصی می‌باشند.

ایشان ادامه داد : امروز آزاد اندیشی سرشت حکومت ما است هیچ کس به تنهایی نمی‌تواند بگوید من باوی هستم پس رأی باوی را دارم یا من به این دلیل که ترک هستم رأی قشقایی با من است امروز مردم روشن شده‌اند و آزادانه تصمیم خواهند گرفت و هر کس مختار است برای خود تصمیم بگیرد.
در دوره قبل به همان اندازه که همزبانان من به من رأی ندادند دوستان لر زبان به من رأی دادند.
در زمان ریاست جمهوری اصول گرایان تصمیم خوبی نگرفتند چرا که آنها همه بر سر سفره امام و رهبری بزرگ شده‌ بودند اما در زمان انتخابات ریاست جمهوری هیچ کدام کنار نرفتند و تن به تن هم رقابت کردند و اعتقاد من بر این است جریان اصول گرایی باید از انتخابات ریاست جمهوری درس بگیرند.
وی در پایان در پاسخ به این سوال که اگر شما گزینه وحدت نباشید چه تصمیمی خواهید گرفت گفت : اصول گرایان گچساران و باشت در این دوره تصمیم درستی خواهند گرفت و اگر روی گزینه ای به جز من هم تصمیم گرفته شد مطمئن هستم تصمیم سنجیده‌ای خواهند گرفت و من هم تابع تصمیم بزرگان اصول گرایی هستم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. الم قشقایی گفت:

    برادر محترم دکتر کریمی یک نفر نیست کریمی یک لشکر است

  2. اصلاح طلب گفت:

    فولاد جان دلبندم تاج خودش تحصیلکرده تهران است

  3. سوال گفت:

    پس اگر قصد جواب دادن نداشتی چرا با خبرنگاران نشست و دیدار داشتی
    مگه چیکاره هستی که نشست میزاری

  4. قشقایی گفت:

    فقط تاجگردون
    درود بر فرزاد حیدری و رضا قشقایی

  5. مرد گفت:

    دور بر حاج علی فولادی مرد عمل گرا فقط عمل میکند شعار نمیدهد….جوجه رو آخر پاییز میشمارند ای کسانی که بر علیه برادرانتان هستید روسیاهی شما راحت خواهم دید

  6. عزت گفت:

    درود بر حاج علی فولادی . حاجی جان جوانان فهیم گچساران با تمام قدرت از شما حمایت خواهیم کرد

  7. سید گفت:

    اقای فولادی مردی ولای و پیرو خط امام و رهبری.

  8. کرامت گفت:

    حاج علی یا حاج علی . حاجی جان فدای داری

  9. قوام بهرامی گفت:

    حاج پولادی برنده انتخابات

  10. ترک همیشه سرافرازقشقایی گفت:

    سلام.آقای فولادی شما همونی نیستید که بعد از انتخابات گذشته دیگه جواب تلفن هیچکس رو نمیدادین؟حالا دوباره نزدیک انتخابات میشیم و کارتون به مردم افتاده؟

  11. فتح گفت:

    درود بر فولادی ولایتی

  12. فتح گفت:

    فولادی مرد میدانی

  13. فتح گفت:

    مهندس جان حمایتت می کینم

  14. محمود قشقایی گفت:

    سلام به همه دوستان اول به جواب دوستی که گفتن کرمی یه نفر نیست و بلکه یه لشکر کدوم لشکر ها کدوم لشکر دکتر کریمی دوروز تو شهر مطب داشته خیال میکنه همه بهش را ی میدن دلیل جدایی با مهندس پولادی آینه گه گفته چرا این دوره نمیزاری من شرکت کنم درصورتیکه مهندس پولادی هم در نفت هم در سیاست یه مهره ی شناخته شده هستش په دکتر کریمی رو کی میشناسه اصلا میدونه سیاست چیه نفوذ چیه مهندس پولادی در ماههای خدمت به گچساران از بیمارستان شهر ونفت گرفته تا زیر گذر و پرواز مستقیم گچساران به تهران وبرعکس و جلوگیری از رفتن منافیز به یاسوج ووووووو کارهایی دیگه طی دوماه واز جمله باز کردن چندین کارخانه بسته شده در نفت آخه کدوم مدیر عامل آمد و این همه بودجه آورد به هدی که برا ی شهر هم خر ج کنن پس برید مطالعه کنید مهندس پولادی نیازی به تعریف نداره مهندسی که دوازده بار جزو مدیران برتر نفت شده زمانی که تو توسعه نفت سمت داشتن مدیر اجرایی بند کرخه ودشت آزادگان بودن تو این تحریم ها تنها پروژه بزرگی که کار میکرد پروژه مهندس پولادی بود با دو تا از فاز های پارس جنوبی زمانی که رفتن ملی حفاری اون پروژه ها برشکسته شدن تو خاموشی چاهها ی نفت شهر ووووووو جاده دوبانده گناوه گچساران را ایشان کلنگ شو زد با بودجه نفت پس تاجگردون کدوم اشتغال زایی رو کرد با اینکه نماینده بود وطی سه سال جز جدول رنگ زدن وچراغ نصب کردن جوون بیکار اینها رو میخاد چیکار

  15. اصول گرا از تلچگاه گفت:

    تاجگردون روز و شب نداره داره فقط پول خرج می کنه کنتور مفتی و وام هایسفارشی واگداری زمین های منابع طبیعی اوصاعش چوله این تو بمیری از اون تو بیمیری نیست تمام زحمات را بنده خدا مهندس زینل زاده می کشه به اسم تاج تموم می شه دیگه رنگ مجلس را نمی بینه فولادی با صداقتش و ساده زیستیش همه را مجدوب خودش کرده خدایی این مرد چقد ساده وبا صداقته اصول گرا امسال صدر جدوله تاج فقط چند تا مدیر که خودش گداشته دورشه اصلا انقلاب ماله اصول گرا هاست صاحب اختیارن

  16. هم ولایتی گفت:

    سلام همه کاندیدا درجای خودشان محترم هستندولی فولادی که شماازش تعریف می کنیدخدایی ازنظرزرنگی وسطح سوادودوران مدیریت اقتصادی واشنایی به قانون ونقشه جغرافیایی شهرستان واستان به خاک پای تاجگردون نمی رسد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president