آوای جنوب

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد:

فضای نشست شورای مشورتی اصولگرایان بویراحمد سازمان‌یافته بود

دانشیدبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نشست شورای مشورتی اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای نشست شورای مشورتی اصولگرایان بویراحمد سازمان‌یافته و عقلانی بود.

آوای جنوب؛

سید علی‌محمد دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به نشست روز جمعه اصولگرایان شهرستان بویراحمد برای انتخاب کاندیدای انتخاباتی اصولگرایان شهرستان‌های بویراحمد و دنا برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این نشست در فضایی خوب و صمیمی برگزار شد.

عضو شورای مشورتی اصولگرایان شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: در این نشست هر یک از سخنرانان به تبیین وضعیت موجود پرداختند و همه با توجه به شرایط استانی و کشوری همدل برای اتحاد حداکثری در میان جریان اصولگرایی بودند.

دانشی افزود: در این نشست که نشستی فراگیر و متشکل از همه اضلاع اصولگرایی این شهرستان‌ها بود نتایج خوبی به همراه داشت و اصولگرایان در بسیاری از موارد با یکدیگر دارای نظر مشترک بودند.

وی نفس برگزاری چنین نشستی را به صورت سازمان‌یافته و در فضای عقلانی بسیار خوب و اثرگذار دانست و گفت: جریان اصولگرا با این نشست نشان داد که در کار تشکیلاتی هنوز حرف اول را می‌زند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان به شرایطی که در کشور حکمفرما است و اهمیتی که مجلس آینده در سرنوشت کشور دارد اشاره کرد و افزود: همه کسانی که در نشست مذکور حضور داشتند قبل از هر چیز اوضاع و احوال کشور را مد نظر قرار داده‌اند و بیش از خودشان به سرنوشت آینده کشور و استان می‌اندیشند و به همین خاطر بهترین تصمیم را خواهند گرفت.

این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به صحبت‌ها و مواضعی که در این نشست اتخاذ شد بسیار به آینده باید امیدوار باشیم که جریان اصولگرایی به صورت واحد و با حداکثر توان خود در انتخابات شرکت کند.

وی افزود: نتیجه نهایی این نشست در آینده و در وقت مقتضی اعلام می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president