آوای جنوب

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی بویراحمد به شدت مجروح شد

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد گفت: ‘هوشنگ نادری’ فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان روز پنجشنبه از سوی قاچاقچیان و سودجویان زغال در منطقه دلی اولاد علی مومن یاسوج به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.

آوای جنوب؛

سعید نظری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: قاچاقچیان زغال در حالی که قصد داشتند بیش از یک تن زغال را با یک دستگاه وانت سایپا از این منطقه به روستای آب گردو بویراحمد انتقال دهند در دوراهی اولاد علی مومن یاسوج با ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی مواجه شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی بویراحمد نیز درباره چگونگی این حادثه گفت: قاچاقچیان با سرپیچی از دستور ایست ماموران نیروی انتظامی اقدام به منحرف کردن یکی از خودروهای حامل ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی بویراحمد از جاده کردند.

هوشنگ نادری افزود: سودجویان زغال در همین حین اقدام به درگیری و پرتاب سنگ به سوی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی کردند که منجر به مصدومیت شدید فرمانده یگان حفاظت بویراحمد از ناحیه سر و گردن و سایر اعضای بدن وی شد.

وی اظهار کرد: قاچاقچیان برای شناسایی نشدن و جلوگیری از به دام افتادن خود به برداشتن پلاک خودروی حامل محموله زغال اقدام کرده بودند.

نادری بیان کرد: این خودروی بدون پلاک حامل زغال قاچاق از سوی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد توقیف شد ولی دو قاچاقچی این محموله پس از درگیری با ماموران متواری شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد هم اینک در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تحت مداوا قرار گرفته است.

به گفته ی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد، در ماه های اخیر با تلاش ماموران این اداره بیش از ۱۵ قاچاقچی زغال دستگیر و پس از طی مراحل قانونی روانه زندان شده اند.

منطقه دلی اولاد علی مومن در ۲۵ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. وحید گفت:

    کسانی که به طبیعت دلی اولاد علی مومن ظربه میزنن باید به شدت مجازات شوند آنها افرادی کثیف و زشت صفت هستند

  2. بويراحمد گفت:

    اگر در پنهان بهانه این کار ضربه به حیثیت یک طایفه معتبر در بویراحمد باشد کار بسیار نادرستی است

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president