آوای جنوب

فرمانده سپاه گچساران: سپاه پاسداران همیشه در مسیر جهاد و شهادت گام برمی‌دارند

انصاریفرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران گفت: سبزپوشان سبزاندیش و بسیجیان، همیشه در مسیر جهاد و شهادت در راستای تحقق آرمان‌های امام و انقلاب گام برمی‌دارند.

آوای جنوب؛

جهانگیر انصاری چهارشنبه شب در یادواره ۲۰ شهید دهستان لیشتر که با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و خانواده‌های شهدا در روستای سعادت‌آباد لیشتر برگزار شد، با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران، اظهار کرد: هر سال دوم اردیبهشت‌ماه یادآور تدبیر حکیمانه پیر کبیر انقلاب، امام راحل(ره) در تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن، ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب در راه تحقق اهداف و آرمان‌های الهی است.

وی با اشاره به اینکه از دیگر اهداف تاسیس این نهاد، تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی با همکاری دیگر نیروهای مسلح و آموزش نظامی است، افزود: سبزپوشان سبزاندیش و بسیجیان، همیشه در مسیر جهاد و شهادت در راستای تحقق آرمان‌های امام و انقلاب گام برمی‌دارند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران در ادامه به مسائل سیاسی روز اشاره کرد و گفت: آمریکای جنایتکار هرگاه می‌خواهد قدرتش را به رخ ایران و کشورهای هم‌پیمان بکشاند، می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز است.

انصاری با بیان اینکه آیا سراغ دارید که طی ۳۶ سال انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها گزینه‌ای روی میز گذاشته و از آن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده نکرده باشند، تصریح کرد: آمریکا تنها یک گزینه روی میز نگذاشته و آن‌هم صداقت است که در وجود آن‌ها نیست.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی در بی‌صداقتی آنان شکی نداشته و این بی‌صداقتی موجب شد که دشمنی آن‌ها برای ملت ما مشخص شود.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران اذعان کرد: در هرجایی که آمریکایی‌ها وارد شدند و هر هم‌پیمانی را در کنار مرزهای ایران اسلامی در کشورهای همسایه انتخاب کردند از جمله حکومت صدام و اسرائیل که همچنان هم‌پیمان هم بوده نیز با شکست مواجه شده است.

انصاری با اشاره به مسلمان‌کشی، برادرکشی، قتل عام زنان بی‌گناه و کودکان شیرخوار توسط استکبار جهانی با استفاده از نیروهای دست‌پرورده خود از جمله داعش، بیان کرد: آمریکا در هرکجایی نتوانست وارد شود، نیروهایی را با پشتیبانی خود به عنوان نماینده برای مبارزه می‌فرستد.

این مسئول با بیان اینکه هدف از این ماجراجویی‌ها انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است، گفت: فرزندان برومند این انقلاب، سبزپوشان و بسیجیان انقلاب اسلامی آمادگی دارند تا استکبار جهانی را در هر لحظه‌ای که با اوج قدرت علیه ایران اسلامی قد علم کند نیز به پاخواسته و با خاک یکسانشان کند.

وی با اشاره به شکست‌های متعدد دشمنان طی ۳۶ سال انقلاب اسلامی، عنوان کرد: در آینده اگر استکبار جهانی فکر و اندیشه‌ای را در مقابل کشور داشته باشند نیروهای بسیج و سپاه با امضای بیعت‌نامه با رهبری تا زنده‌اند، رزمنده‌اند و از این نظام که خون‎بهای هزاران شهید بوده پاسداری می‌کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president