آوای جنوب

فرمانده سپاه گچساران : داعش با شنیدن نام حاج قاسم سلیمانی به وحشت می‌افتد

نیروهای داعش با شنیدن نام حاج قاسم سلیمانی به وحشت افتاده و از وی گریزان هستند

انصاریفرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان این‌که مساجد سنگرهای نفوذناپذیر ایران اسلامی هستند، گفت: نیروهای داعش با شنیدن نام حاج قاسم سلیمانی به وحشت افتاده و از وی گریزان هستند، حاج قاسمی که پرورش‌یافته سنگر مساجد بوده است.

آوای جنوب؛

جهانگیر انصاری امشب در همایش مشترک ائمه‌ جماعات، هیئت امناء،مساجد و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات سپاه ناحیه گچساران اظهار کرد: مساجد سنگرهای مهم و استراتژیک در نظام جمهوری اسلامی بوده که اثرات شگرف و تأثیرگذاری در تحولات داشته است.

وی با بیان این‌که دشمنان خاطرات تلخ و ناگوار زیادی از مساجد دارند، گفت: دشمنان آنقدر از ایجاد و وجود مساجد هراسان هستند که در کشورهای غیر اسلامی اقدام به تخریب این اماکن مذهبی می‌کنند.

فرمانده بسیج گچساران ادامه داد: سنگر مساجد سنگری بود که از طریق این پایگاه دودمان حکومت و دوران حکومت ستم‌شاهی پهلوی با حمایت‌های استکبار جهانی آمریکا بر باد رفت.

انصاری تصریح کرد: امام راحل با دستانی خالی و با کمک فرزندان و یاران خود از طریق مساجد حکومت پهلوی، ژاندارم منطقه که وابستگی شدیدی به آمریکا داشت، را از صفحه تاریخ پاک کردند.

وی روحانیون را فرماندهان و سنگربانان مساجد عنوان کرد و گفت: امام راحل نیز با بیان این‌که کشور بدون روحانیت مانند جامعه بدون طبیب است بر اهمیت و نقش روحانیت تأکید کردند.

انصاری یادآور شد: نقش روحانیت در ۳۶ سال انقلاب اسلامی بسیار مشهود و پررنگ بوده و اگر روحانیت در این انقلاب نبودند، انقلاب به انحراف کشیده می‌شد.

فرمانده بسیج گچساران با اشاره به حضور روحانیون در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: روحانیون علاوه بر حضور در جامعه و نقش مهم معنوی در جبهه‌های حق علیه باطل نیز حضوری شاخص داشتند و در صحنه‌های مختلف جنگ حضور داشتند.

انصاری با بیان این‌که مسجد سنگر است و سنگرها باید حفظ شود، بیان کرد: روحانیون وبعد از آن بسیجیان سنگربانان مساجد هستند البته روحانیون خود بسیجی‌اند اما کسانی نیز وجود دارد که روحانی هستند اما بسیجی نیستند که در بحث فتنه این موضوع نمود ملموسی داشت.

انصاری در ادامه با اشاره به حضور نقش غیر‌قابل کتمان حاج قاسم سلیمانی در تحولات منطقه و مبارزه علیه نیروهای داعش گفت: امروزه نیروهای داعش با شنیدن نام حاج قاسم سلیمانی به وحشت افتاده و از وی گریزان هستند، حاج قاسمی که پرورش‌یافته سنگر مساجد بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از روحانیون خواست تا با کمک و مدیریت مساجد در پررنگ‌تر کردن هر چه بیشتر نقش مساجد در ترویج احکام و ارزش‌های اسلامی نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. محمود،باقری گفت:

    باسلام خدمته دوستان،،،برادر انصاری مساجد رابایدمسله ورود جنابعالی به سپاه گچساران که تحوله بزرگی در بسیج این شهرستان بااخلاقی مهربان وفرماندهیه قوی دارید ایجاد کردید رونق داد این امره الهی دسته جنابعالی رامیبود

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president