آوای جنوب

فرمانده سپاه گچساران از راه‌اندازی دفتر بسیج رسانه در گچساران خبر داد

انصاریفرمانده سپاه گچساران گفت: رسانه های ارتباط جمعی نقش اثرگذاری در افزایش اقتدار ایران و تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت دارند.

آوای جنوب؛

جهانگیر انصاری ظهر امروز در نشست تعامل با اصحاب رسانه در این شهرستان ضمن تسلیت شهادت مولی‌الموحدین امام علی(ع)، اظهار کرد: بسیج دارای گستره بالایی بوده و عملکرد آن با نظام گره خورده است.

وی با بیان اینکه انتشار اخبار بسیج توسط اصحاب رسانه ضروری است به تبلیغات دشمن از طریق جنگ نرم اشاره کرد و افزود: امروز دشمن با آغاز جنگ تبلیغاتی خود وظیفه سنگینی را بر دوش بسیجیان و اصحاب رسانه گذاشته است، چراکه اصحاب رسانه نیز امروز با در دست داشتن دنیای مجازی می‌توانند در این راستا نقش مهمی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران، هدف از برگزاری این نشست را بررسی چگونگی انعکاس اخبار بسیج توسط خبرنگاران شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: انتظار ما این است که اخبار بسیج در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اقتصاد مقاومتی و … خوب و صحیح به مردم شهرستان برسد.

انصاری، خبرنگاران را افسران جنگ نرم خطاب کرد و عنوان داشت: شما در خط مقدمه جبهه جنگ نرم در سنگری با مسئولیت بسیار قرار دارید و باید در راستای حفظ این سنگر نیز بسیار تلاش کنید.

این مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت و لزوم انعکاس اخبار ضمن یادآوری پیروزی‌های مردم مظلوم یمن در جنگ با رژیم آل‌سعود، اذعان کرد: هیچگونه بازتاب رسانه‌ای در خصوص این پیروزی‌ها از سوی مدعیان آزادی بیان صورت نگرفته است.

وی با اشاره به مقاومت مردم مظلوم یمن با استفاده از کمترین امکانات، بیان کرد: در خصوص تجاوزات دشمنان یا پیروزی‌ مردم مظلوم یمن و یا حتی توانمندی‌های حزب‌الله، مردم بی‌دفاع غزه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان نمی‌دهند و این وظیفه سنگین بر دوش شما خبرنگاران است که خدمات نظام را انعکاس دهید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج گچساران ضمن توصیه به خبرنگاران جهت انعکاس واقعیت اخبار این شهرستان و با بیان اینکه نقد منصفانه بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری خوب است، تبیین کرد: انتقاد منصفانه زمینه‌ساز توسعه پایدار بوده و خبرنگاران باید مرز میان خبرسازی، پوشش وقایع اجتماعی و حاشیه‌سازی را تشخیص داده و رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

انصاری به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی به ویژه در ماه مبارک رمضان توسط حوزه مقاومت بسیج شهرستان اشاره کرد و توضیح داد: برگزاری محافل انس با قرآن، ختم ۵ دقیقه‌ای قرآن کریم توسط ۳۰ حلقه صالحین بسیج و… را از جمله برنامه‌های بسیج است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه باید منویات مقام عظمای ولایت در خصوص مباحث مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم، اصحاب رسانه و … را مطالعه کرده و در سایت‌های خود به مردم خوراک دهند، تصریح کرد: اصحاب رسانه باید با اطلاع‌رسانی خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم از سویی و بیان مشکلات مردم نیز اعتماد دوسویه بین مردم و مسئولان را افزایش دهند.

این مسئول در ادامه از راه‌اندازی بسیج رسانه در این شهرستان خبر داد و گفت: راه‌اندازی بسیج رسانه در شهرستان را به فال نیک می‌گیریم، چراکه این امر نیز به افزایش تعامل بین خبرنگاران و بسیج کمک می‌کند.

انصاری با بیان اینکه اصحاب رسانه جهت پیوستن به عضویت بسیج باید هرچه سریع‌تر نسبت به ارائه مدارک خود اقدام کنند، بیان کرد: این حوزه نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پایان با اشاره به پیش‌رو بودن روز قدس، متذکر شد: این روز از اهمیت والایی برخوردار بوده و ضروری است که مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار گچساران امسال همانند سال‌های گذشته حضوری باشکوه و گسترده در راهپیمایی این روز داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president