آوای جنوب

فرماندار گچساران : ۱۰۰ هزار نفر در گچساران و باشت واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند

رحیمی فرماندارفرماندار گچساران گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش مهمی در برگزاری انتخابات سالم و پرشور دارند.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در نشست خبری ویژه انتخابات هفتم اسفندماه که با حضور شورای تامین، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان و خبرنگاران در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این نشست خبری مصوبه کمیته امنیتی انتخابات در راستای ایجاد مشارکت فعال خبرنگاران با مسئولان انتخابات در امر اطلاع‌رسانی بوده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش اصحاب رسانه این شهرستان، افزود: خبرنگاران نقش مهمی در برگزاری انتخاباتی پرشور دارند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: اصحاب رسانه این شهرستان بار دیگر با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، با قلم توانای خود در راستای حضور حماسی و پرشور مردم شهرستان در صحنه انتخابات هفتم اسفندماه نقش بی‌بدیلی ایفا خواهند کرد.

رحیمی بیان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران گچساران باید با تعامل با مسئولان در راستای انعکاس مطلوب خبرها وآگاهی از رویدادها با نقد منصفانه در راستای پیشرفت و تعالی شهرستان تلاش کنند.

این مقام مسئول به فتنه‌انگیزی‌های دشمنان نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن سعی دارد با دلسرد کردن مردم و ایجاد فتنه در عرصه انتخابات وارد شود اما ملت آگاه ما با پیروی از ولایت و با حضور پرشور در صحنه انتخابات حضور یافته و توطئه‌های ننگین دشمن را خنثی می‌کنند.

نماینده عالی دولت در گچساران در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کسانی که قلم در دست دارند و به هر طریقی با ارکان عمومی در تماس بوده، می‌توانند در پیشبرد اهداف نظام نقش ارزنده‌ای داشته باشند، اظهار داشت: موقعیت اصحاب رسانه به گونه‌ای بوده که هیچ‌‌کس نمی‌تواند جای آن‌ها را بگیرد.

رحیمی با بیان اینکه ایران اسلامی در بحث برگزاری انتخابات آزادانه و مردمی در بین کشورهای جهان سرآمد است، عنوان کرد: همه ما باید در جهت انجام وظایفی که مشخص شده تلاش کنیم و برگزاری انتخابات سالم مهم‌ترین و اولین وظیفه ما در بحث انتخابات است.

این مقام مسئول برنامه‌ریزی جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را از دیگر وظایف مهم مسئولان و اصحاب رسانه عنوان کرد: ملت ما با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای به دشمنان ثابت خواهند کرد که مشکلات داخلی مانع از حضور آن‌ها در عرصه انتخابات نمی‌شود.

نماینده عالی دولت در گچساران با بیان اینکه همه ما یک هدف را دنبال می‌کنیم و آن هم حرکت در راه خط ولایت و نظام است، اذعان کرد: ما یک انتخابات سالم، رقابتی و پرشور برگزار می‌کنیم و میزان رای مردم است.

رحیمی با اشاره به تلاش مسئولان جهت شرکت مردم در انتخابات، عنوان کرد: تلاش ما بر این است که ضمن برقراری امنیت و ایجاد انتخابات سالم، زمینه حضور مردم را بر اساس چارچوب قانون به پای صندوق‌های رای فراهم کنیم.

فرماندار گچساران با تاکید بر اینکه با هرگونه تشویش و مزاحمت در زمینه برگزاری انتخابات و تهدید کاندیداها برخورد جدی می‌شود، افزود: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری رای مردم حق‌الناس بوده و ما انتخاب مردم را محترم می‌شماریم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خواستار همراهی خبرنگاران با مسئولان در بحث برگزاری سالم و پرشور انتخاب شد و اظهار داشت: خبرنگاران باید قبل از انتشار هر خبر یا نوشتن مطلبی با انجام تحقیق و مصاحبه‌های لازم از صحت آن خبر مطلع شده و سپس آن را منتشر کند.

وی در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی‌ بر اینکه میتینگ‌های انتخاباتی در این شهرستان زودتر از موعد قانونی شروع شده و چرا هیچ‌گونه برخوردی صورت نمی‌گیرد، گفت: تذکراتی در این خصوص داده شده اما ما نمی‌توانیم از حضور یک کاندیدا در مراسمات مختلف همانند عزاداری، فاتحه‌خوانی و یا جلسات خانوادگی جلوگیری کنیم و قانون نیز این اجازه را به ما نداده است.
فرماندار گچساران گفت: با توجه به آمار موجود ۱۰۰هزار نفر واجد رای دادن در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مناطق شهری و روستایی گچساران و باشت است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. قشقایی گفت:

    ۸۰هزاررای۷اسفندمال اقای دکترتاجگردونه.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president