آوای جنوب

فرماندار گچساران در باباکلان / از کلنگ زنی تا بازدید + تصاویر

با اختصاص ۳ میلیارد ریال اعتبار سالن ورزشی چندمنظوره روستای باباکلان کلنگ‌زنی شد

آوای جنوب؛

سالن ورزشی چندمنظوره روستای باباکلان با اعتباری افزون ‎بر ۳ میلیارد ریال با حضور مسئولان کلنگ‌زنی شد.

 

ظهر امروز آیین کلنگ‌زنی سالن ورزشی روستای باباکلان با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران و جمعی از مسئولان و مردم این روستا برگزار شد.

فرماندار گچساران در حاشیه این آیین با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در همه نقاط این شهرستان گفت: مسئولان اجرایی با اهتمام ویژه جهت راه‌اندازی و افزایش فضاهای ورزشی در راستای جذب جوانان به سمت و سوی ورزش اقدام به احداث محیط‌های ورزشی در سطح شهر و به ویژه در روستاها کرده‌اند.

 

عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اهمیت ورزش در روستاها افزود: داشتن ظرفیت‌های خوب و همچنین زمینه‌های مستعد ورزشی در روستا بر ضرورت احداث فضاهای ورزشی بیش‌ از پیش افزوده است.

فرماندار گچساران در این آیین با بیان اینکه امید است کلنگ‌زنی این سالن ورزشی چراغ روشنی برای ترویج ورزش در روستاها باشد، اضافه کرد: سالن ورزشی باباکلان با اعتباری افزون ‎بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ احداث خواهد شد.

 

رحیمی ادامه داد: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع به ابعاد ۵۴ در ۲۴ متر جهت انجام ورزش در رشته‎های مختلف برای مردم این روستا احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه این سالن ورزشی به صورت چندمنظوره و شامل بخش‌های اداری، رختکن، سرویس بهداشتی و … خواهد بود، خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی در راستای توسعه امر ورزش و پر کردن اوقات فراغت جوانان به طور صحیح همچنان در حال فعالیت جهت افزایش این مکان‌ها در سطح شهرستان هستند.

بازدید فرماندار گچساران از مجتمع آموزشی باباکلان

فرماندار گچساران طی بازدیدهای میدانی خود در راستای بررسی وضعیت آموزش در مدارس این شهرستان از مدرسه روستای باباکلان بازدید کرد.

 

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز به همراه مدیر آموزش و پرورش گچساران و جمعی از مسئولان شهرستان از مجتمع آموزشی روستای باباکلان بازدید کرد.

فرماندار گچساران در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در راستای بررسی وضعیت آموزش مدارس و پیگیری مشکلات آموزشگاه‌ها در سطح شهرستان گچساران براساس برنامه‎ریزی‌های انجام شده به طور مستمر و به شکل دوره‎ای از این مدارس در سطح شهر و روستاها بازدید کرده تا از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها با دانش‎آموزان صحبت کنم.

 

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از مدارس گچساران از ابتدای سال تحصیلی تاکنون، افزود: همه ما مسئولان موظف هستیم که در راستای رفع مشکلات این قشر اینده‌ساز مملکت گام برداشته تا بتوان با ایجاد محیطی مناسب زمینه رشد این آینده‌سازان و پیشرفت جامعه را فراهم کنیم.

رحیمی با بیان اینکه مدیران، اساتید و معلمان باید با ارائه برنامه‎های آموزشی مناسب زمینه خلاقیت و نوآوری را در دانش‌آموزان و دانشجویان ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان به عنوان نسل‌های آینده در این کشور با توانایی و آموزش‌هایی که امروز می‌بینند، خواهند توانست آینده‌ای روشن را برای کشور رقم بزنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به خانواده‌های دانش‌آموزان، اذعان کرد: والدین نیز در راستای ایجاد زمینه خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزان نقش موثری داشته و باید با تمرین و تشویق و عدم بی‌تفاوتی نسبت به آموزش و پرورش آینده‌سازان کشور همکاری و تلاش کنند.

 

فرماندار گچساران با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز نسبت به گذشته دارای امکانات خوبی هستیم، گفت: امید است دانش‌آموزان و دانشجویان گچسارانی بیش از گذشته نسبت به تحصیل علم تلاش کرده تا بتوانیم در اینده شهرستانی موفق در عرصه‌های مختلف علمی داشته باشیم.

 

گفتنی است طی این بازدید فرماندار گچساران با حضور در جمع دانش‌آموزان و مربیان این مدرسه در خصوص مشکلات و روند اجرای آموزش در این مدرسه به گفت‌و‌گو پرداخت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president