آوای جنوب

فرماندار گچساران خواستار افزایش اعتبار ارزش افزوده برمالیات نسبت به استان شد

آوای جنوب،

فرماندار گچساران گفت:سهمی که از ارزش افزوده به استان و شهرستان تخصیص داده می‌شود آن سهم ناچیز است و این انتظار را داریم که از سرجمع ارزش افزوده بر مالیات کشوری به استان ما کمک شود.

 

فرماندار گچساران خواستار افزایش اعتبار ارزش افزوده برمالیات نبست به استان شد

به گزارش آوای جنوب از گچساران علیرضا اتابک در آیین افتتاح ساختمان امور مالیاتی گچساران  اظهار کرد: این رسم است وقتی که مسوولی از کشور وارد استان و یا شهرستان وارد می شود مشکلات را مطرح کنیم.

 وی با بیان اینکه چند درخواستی از رئیس کل  سازمان امور مالیاتی کشور داریم، افزود:دست استان را در بحث مالیات بر ارزش افزوده را بگیرند.

  فرماندار گچساران ادامه داد: بخشی از این مالیات ارزش بر افزوده برای عمران و آبادانی روستاها و عشایر هزینه می شود  که از آن طرف هم سهمی که از ارزش افزوده  به استان و شهرستان تخصیص داده می‌شود  آن سهم ناچیز است و این انتظار را داریم که از سرجمع ارزش افزوده بر مالیات کشوری به  استان ما کمک شود و استان ما را با دیگر استان‌ها  برخوردار از ارزش افزوده مانند اصفهان و تهران مقایسه نکنند.

 اتابک با بیان اینکه این ارزش افزوده کمک شایانی می تواند در حوزه عمران و آبادانی داشته باشد،  عنوان کرد: چرا که این ارزش افزوده که از استان دریافت می شود  بسیار ناچیز است  و نمی تواند کمک شایانی به  شهرستان ها داشته باشد.

 وی ابراز کرد: انتظار داریم که دست امور مالیاتی استان  در زمینه ارزش افزوده بر مالیات  باز بگذارند و در این زمینه کمک‌هایی که در حوزه مالیاتی می‌شود  که از  آن طرف هم می تواند  در بحث دریافت ها و کمک ‌هایی می توان برای مردم داشته باشد.

 فرماندار گچساران تصریح کرد: می طلبید که مدیرکل امور مالیاتی استان یک گزارشی را ارائه  می‌داد و وضعیت استان را از لحاظ مالیاتی ترسیم کند و  می دانستیم اکنون ما کجای کار هستیم  و درآمد ما چقدر است و ما فنی  به این قضیه نگاه می کردیم.

 اتابک ادامه  داد:  انتظار داشتیم که در این گزارش استان ما را  به لحاظ مالیاتی  که در  چه سطحی است را ترسیم و آیا تحقق مالیاتی ما وصول شده است یا که خیر گزارش ارائه دهد تا بتوانیم در این زمینه کمک کشوری و حمایتی از لحاظ چارت سازمانی را داشته باشیم.

فرماندار گچساران تصریح کرد: انتظار داریم که استان ما در این شاخص  به شاخص کشوری برسدو قطعا در این زمینه نگاهی به استان ما می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president