آوای جنوب

فرماندار کهگیلویه خواستار حل مشکلات ورزشگاه قلعه‌رئیسی توسط مسئولان شد

فرمانداردهدشتفرماندار کهگیلویه گفت: ادارات راه و شهرسازی، اداره برق و سازمان ورزش و جوانان مشکل ورزشگاه قلعه‌رئیسی را با جدیت پیگیری کنند.

آوای جنوب؛

سید کرامت کریمی ظهر امروز در بازدید از ورزشگاه نیمه تمام قلعه‌رئیسی با بیان اینکه بخش چاروسا دارای پتانسیل‌های نهفته‌ای است، اظهار داشت: انرژی سرشاری در بین جوانان فهیم کهگیلویه وجود دارد که بزرگترین سرمایه استان محسوب می‌شوند، متاسفانه برای استفاده از این پتانسیل به اندازه کافی کار اساسی انجام نشده است.

فرماندار کهگیلویه ابراز داشت: دستاوردهای مهم نظام اسلامی را در همه زمان‏‌ها مرهون تلاش و پشتکار جوانان هستیم.

وی افزود: توجه به نیازهای واقعی جوانان و ارائه راهکار برای رفع نیازها و همچنین غنی‏‌سازی اوقات فراغت، کاربردی کردن آموزش‏‌های لازم و تقویت روحیات در جوانان باید از مهم‏‌ترین کارکردهای ستاد ساماندهی امور جوانان باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: قهرمانی تیم قلعه‌رئیسی در لیگ شهرستان کهگیلویه بدون ورزشگاه و امکانات ورزشی نشان از وجود پتانسیل‌های بسیار بالا در این بخش است که متاسفانه مدیران ورزش در حق جوانان این بخش کوتاهی انجام دادند.

وی بیان کرد: با حضور یک از تیم از این بخش در لیگ استان می‌توان در بسیاری از رشته‌های ورزشی از پتانسیل حضور این جوانان در لیگ شهرستان و استان استفاده کرد.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: امیدوارم در سال‌های آینده شاهد حضور هرچه بیشتر جوانان چاروسا در بدنه ورزش کشور باشیم.

رئیس شورای اداری شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: اوقات فراغت برای نوجوان و جوان، امری واجب و ضروری است که این مهم برنامه‌ریزی و تلاش مسئولان ورزش و جوانان را طلب می‌کند.

کریمی در بازدید از ورزشگاه قلعه‌رئیسی و مشکلات این ورزشگاه گفت: در این بازدید مشکلات این ورزشگاه را سه اداره ورزش و جوانان، راه و شهرسازی جهت ساخت جاده این ورزشگاه و اداره برق نسبت به حل مشکل برق ورزشگاه به صورت جدی باید کار را شروع کنند تا جوانان این بخش بتوانند از این ورزشگاه استفاده کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president