آوای جنوب

فرماندار کهگیلویه : اولویت‌های پژوهشی کهگیلویه مشخص شوند

فرماندار کهگیلویه خواستار نیازسنجی و اولویت‌بندی پژوهشی در شهرستان شد.

آوای جنوب؛

سید کرامت کریمی ظهر امروز در نشست کمیته پژوهش و فناوری شهرستان که با هدف برنامه‌ریزی جهت برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شده بود با اشاره به مشکلات حوزه‌های مختلف شهرستان اظهار کرد: نیازسنجی و اولویت طرح‌‌ها باید در اسرع وقت شناسایی و جهت بررسی و اقدام به پژوهشگران معرفی شود.

فرماندار کهگیلویه کلیه ادارات و نهادها را موظف به در اختیار قرار دادن اطلاعات کار پژوهشی کرد و گفت: با همکاری ادارات و اقدام پژوهشگران سردرگمی در اجرای طرح‌‌ها و مشکلات شهرستان کمتر خواهد شد.

کریمی دانشگاه‌های آزاد و پیام نور دهدشت را متولیان خاص و سایر اعضای کمیته را متولیان عام برای انجام کارهای پژوهشی درباره معضلات و مشکلات دانست و افزود: حوزه فرمانداری آمادگی و همکاری خود در این زمینه را اعلام می‌دارد.

رئیس کمیته پژوهش و فناوری کهگیلویه نیروی انسانی را معیار نخست امر پژوهش عنوان و با تأکید بر لزوم تألیف ساختار پژوهش، تصریح کرد: یکی از معضلات درونی جامعه که امر توسعه را مهم تلقی نمی‌کند این است که پژوهش را به معنی دقیق و عمیق و پیوند دهنده پژوهش و اجرای آن در سطح جامعه و شهرستان نمی‌بینیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president