آوای جنوب

بیانیه مهم انتخاباتی غلام محمد زارعی

غلام محمد زارعی: مدیران بدانند که‌ شأنی جز نوکری و خدمت بی‌منت ندارند

غلام‌محمد زارعی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون اولین بیانیه انتخاباتی خود را صادر کرد.

بیانیه مهم انتخاباتی غلام محمد زارعی: مدیران بدانند که‌ شأنی جز نوکری و خدمت بی‌منت ندارند، نه تکریم موافق و روی گرداندن از مخالف

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف، بزرگوار و صبور شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون

سلام علیکم؛

اینجانب غلام محمد زارعی فرزند دیر آشنای شما که همواره شیرین‌ترین لحظات زندگیم را همراهی و خدمتگزاری به شما دانسته و آن را افتخار بزرگی می‌دانم بنا بر تجربیات طولانی و شناخت کامل ظرفیت‌ها و کاستی‌های حوزه مرکزی استان و نظر به درخواست‌های مکرر مردمی و دلایل گوناگونی که بخشی از آن را در ادامه به استحضارتان می‌رسانم ضمن احترام به همه کاندیدا‌ها خود را در معرض تصمیم‌گیری و انتخاب شما قرار داده‌ام.‌

امیدوارم نصرت الهی و ان شاءالله مشارکت همه جانبه شما موفقیت دیگری را برای خدمت صمیمانه و صادقانه فراهم نماید. بدیهی است شرایط خطیر و حساس ایران عزیز ضرورت حضور همه جانبه اقشار مختلف مردم و سلایق سیاسی و نخبگانی جامعه را نیازمند است که به فضل الهی تحقق این مهم دور از ذهن نخواهد بود.

بیانیه مهم انتخاباتی غلام محمد زارعی

اما دلایلی که در این مرحله لازم می‌دانم به آن اشاره کنم:

۱-ایجاد و احیای فضای برادری، وحدت و هماهنگی با محوریت خدمت بی‌منت و تلاش بی‌وقفه با احترام به کلیه طوایف، گرو‌های اجتماعی و سلایق سیاسی با هدف تقویت سرمایه اجتماعی.

۲-جلوگیری از قطبی شدن فضای سیاسی و انتخاباتی با طرح موضوع علیا و سفلی که نتیجه‌ای جز مرز‌بندی جغرافیایی و بهم زدن وحدت منطقه‌ای و نهادینه کردن شکاف قومی و قبیله‌ای ثمره‌ای به همراه نخواهد داشت.

۳-ضمن احترام کامل به همه طوایف و تیره‌های بویراحمد که همواره اصالت، فرهنگ و تاریخ آنان از افتخارات بویراحمد بزرگ بوده، بدون شک با ادامه همان وحدت و همدلی می‌توان به اصل شایسته گزینی و تولید فرصت‌های برابر برای فرهیختگان و جوانان و توسعه متوازن دست یافت.

۴-از آنجائیکه مرکز استان بنا به شرایط جغرافیایی، آب و هوایی و شاخصه‌های دیگر بصورت طبیعی امکان مهاجرت نخبگان، فعالان فرهنگی و اقتصادی را از سایر شهرستان‌های استان به یاسوج فراهم و حتی حاشیه نشینی را پدید آورده ضروری است خواسته‌ها و مطالبات همه کسانیکه در یاسوج سکونت گزیده‌اند می‌بایست در کانون توجه قرار گرفته و این واقعیت را نمی‌توان از نظر دور داشت و بنا بر این باید آنان را در برنامه‌ریزی‌ها سهیم و در متن تصمیمات قرار دهیم.

۵-مدیران و مسئولانی که لباس خدمت به تن دارند باید بدانند که‌ شأنی جز نوکری و‌ خدمتگزاری مردم نداشته و رسالت اصلی همه خدمت بی‌منت، نه تکریم موافق و روی گرداندن از مخالف باشد زیرا در آن صورت ظرفیت‌های اجرایی مصادره به مطلوب خواهد شد.

وَأُفَوِّضُ أمری إلى الله إن الله بصیر بِالْعِبَادِ

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president