آوای جنوب

عزم نمایندگان مجلس برای ساقط کردن دولت/آیت‌الله سیداحمدخاتمی ۱۸۰درجه بامااختلاف فکری دارد

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را متهم کرد که کمر همت برای ساقط کردن دولت بسته‌اند

۱۵۹۲۶_۲۵۴قائم‌مقام حزب اعتماد ملی گفت: جمعی از نمایندگان مجلس به دنبال ساقط کردن دولت هستند.

آوای جنوب؛

رسول منتجب‌نیا شامگاه چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج و به دعوت تشکل وحدت اسلامی در سه بخش سخنانی ایراد کرد.

بخش اول سخنان منتجب‌نیا در خصوص فلسفه قیام عاشورا بود و در قسمت دوم که نوعی مباحثه به نظر می‌رسید در خصوص موضوعاتی همچون چگونگی شکل‌گیری مجمع روحانیون مبارز و سپس شکل‌گیری حزب اعتماد ملی و نقش خود در مبارزات پیش از انقلاب سخنانی ایراد کرد.

این فعال سیاسی در همین بخش در پاسخ به پرسش‌هایی در زمینه برخی افراد و سوابق و عملکرد آن‌ها اظهار نظر کرد.

وی در این بخش در خصوص شخصیت علی مطهری گفت: وی انسانی شجاع و صاحب نظر است که آن‌چه تشخیص می‌دهد شجاعانه از آن دفاع می‌کند.

منتجب‌نیا در خصوص آیت‌الله سید احمد خاتمی گفت: ایشان ۱۸۰ درجه با ما اختلاف فکری دارد.

وی از حسین شریعتمداری به عنوان کسی یاد کرد که به همه اطلاعات نظام دسترسی دارد.

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در ادامه در خصوص اسیدپاشی در اصفهان و همچنین عدم رأی اعتماد به کاندیداهای وزرات علوم نیز اظهار نظراتی مطرح کرد.

وی با ابراز این سخن که لازم است کلاس‌های آموزش امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم به ماجرای اسیدپاشی در اصفهان اشاره کرد و گفت: وقتی طرفدار اسلام طالبانی باشیم یک عده به خود اجازه می‌دهند به اصفهان بروند و بگویند این دختر چون زلفش بیرون است روی صورتش اسید بپاشند.

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در بخش دیگری از اظهارات خود در پاسخ به سؤالی مبنی بر دلیل مخالفت مجلس با کاندیداهای وزارت علوم تصریح کرد: روشن است که جمعی از نمایندگان کمر همت بسته‌اند که دولت منتخب ملت را یا ساقط کرده و یا ناکارآمد کنند.

وی همچنین با بیان اینکه اصلاح‌طلبان افراطیون را از خود دور کرده‌اند از اصولگرایان هم خواست تا افراطیون خود را طرد کنند.
اظهارنظرهای تأمل‌برانگیز قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در یاسوج

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی اظهارنظرهای تأمل‌برانگیزی در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج بیان داشت.

رسول منتجب‌نیا شامگاه چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به بیان برخی دیدگاه‌های خود در زمینه‌ مسائل مختلف پرداخت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در زمینه‌ مسائل مختلفی از جمله بحث عدم رأی اعتماد مجلس به چند تن از کاندیداهای پیشنهادی وزارت علوم، موضوع اسیدپاشی در اصفهان، وقایع سال ۸۸ و مذاکره امام حسین (ع) در واقعه کربلا اظهار نظر کرد.

در بخشی از این برنامه که تا آخرین دقایق روز چهارشنبه ادامه داشت، قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در خصوص تعدادی از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی کشور از جمله علی مطهری، آیت‌الله جنتی، حسین شریعتمداری، سیدمحمد خاتمی، سیدحسن خمینی و سعید مرتضوی در قالب جملات کوتاه اظهار نظر کرد.

برخی دانشجویان در این برنامه نسبت به مواضع این عضو حزب اعتماد ملی به شدت معترض بودند و به همین دلیل سالن محل سخنرانی را ترک کردند.

وی در بخشی از سخنان خود جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را متهم کرد که کمر همت برای ساقط کردن دولت بسته‌اند.

اظهار نظر در خصوص جوانان حزب‌اللهی یکی دیگر از محورهای اظهار نظرات موهن این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بود که با اعتراض تعداد زیادی از دانشجویان حاضر در این نشست مواجه شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president