آوای جنوب

ضرب و شتم سومین دانشجوی معترض به حضور فتنه‌گران در مراکز دانشگاهی یاسوج

دانشجومسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج از ضرب و شتم سومین دانشجوی معترض به حضور فتنه‌گران در مراکز دانشگاهی یاسوج توسط چماق‌دارن حامی فتنه خبر داد.

آوای جنوب؛

امین کشاورز ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به حوادث اخیر دانشگاه آزاد یاسوج و حضور یکی از عناصر فتنه در این دانشگاه که مشکلاتی ایجاد کرد، اظهار داشت: بعد از آن حادثه تعدادی از دانشجویان ما توسط چماقداران فتنه مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند.

وی گفت: با گذشت بیش از دو هفته از واقعه تلخ ۸ آذر دانشگاه آزاد یاسوج و ضرب و شتم یک دانشجوی دختر به جرم انتقاد از آذر منصوری از عوامل فتنه، شب گذشته یک دانشجوی دیگر از گروه منتقدین، مورد ضرب و شتم عده‌ای قرار گرفت.

کشاورز گفت: این دانشجوی معترض به فتنه‌گران مورد حمله سه جوان با سر و صورت بسته در یکی از معابر یاسوج قرار گرفته است.

وی افزود: این دانشجو که به سمت منزل در حرکت بوده از سوی چند نفر مورد محاصره قرار گرفته و بلافاصله توسط این عده کتک‌کاری شده است.

کشاورز گفت: این سومین قربانی چماقداران حامیان فتنه در استان است که چماقداران تهدید کرده‌اند دیگر حق ورود به دانشگاه و اظهار نظر در برنامه‌ها را ندارد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که حمله‌کنندگان عضو باشگاه‌های رزمی بوده و با نشانه‌هایی که از آنها در دست است در اسرع وقت از طریق مراجع انتظامی، قضایی و امنیتی پیگیر شده و شواهد و قرائن را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

کشاورز گفت: پس از ضرب و شتم این دانشجو و همچنین ضرب و شتم یکی از دانشجویان پسر این دانشگاه به طور مخفیانه و ناشناس توسط چماقداران، این سومین اقدام از این دست توسط عناصر فتنه در استان است.

مسئول بسیح دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج گفت: بعد از گذشت دو هفته از این ماجرا، هنوز هم کینه‌ای از منتقدین برنامه به دل داشته و قصد تداوم بازی مرده باد مخالف من را دارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president