آوای جنوب

صلاحیت ۴۹ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در هیئت اجرایی تایید شد

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: صلاحیت ۴۹ نفر از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در هیئت اجرایی تایید شد.

فرماندار بویراحمد: صلاحیت ۴۹ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در هیئت اجرایی تایید شد / هیچ فرد شناخته شده رد صلاحیت نشد / نستهین مقدم، علی خرامین، روشنفکر، منتظریان، بهرامی، زارعی با هم رقابت می‌کنند

شهرام مهدوی مطلق اظهار کرد: صلاحیت ۴۹ نفر از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در هیئت اجرایی تایید شدند.

وی افزود: عدم‌ تأیید و احراز صلاحیت‌ها بیشتر ناظر به بند ۹ ماده ۳۱ قوانین انتخابات یعنی سوابق اجرایی بوده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: صلاحیت هیچ فرد شناخته شده رد نشده است.

مهدوی‌مطلق ادامه داد: با توجه به سلایق مختلف که فعلاً در انتخابات حضور دارند و از همه گرایش و مناطق هستند. در بحث مشارکت پیش‌بینی ما این است که مشارکت خوب و قابل قبولی است.

وی افزود: تمهیدات لازم برای مشارکت بالا اندیشیده شده است. در خصوص دسترسی به شعب اخذ رأی نیز تمهیدات لازم انجام گرفته تا کسی به دلیل عدم دسترسی به شعب اخذ رأی از مشارکت باز نماند.

در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ۱۵۱ نفر برای انتخابات مجلس پیش ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۶۵ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند که از این تعداد ۶۱ نفر آنها آقایان و چهار نفر هم خانم بودند. از تعداد ۶۵ نفر کاندیدای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون صلاحیت ۴۹ نفر آنها تایید شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

نستهین مقدم، علی خرامین، مهدی روشنفکر، غلام محمد زارعی، نادر منتظریان و محمد بهرامی چهره‌های شناخته شده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون هستند.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president