آوای جنوب

شهردار یاسوج : تابلوهای تبلیغاتی شهر یاسوج ساماندهی می‌شود

جاویدشهردار یاسوج گفت: پل‌های فلزی و تابلوهای تبلیغاتی شهر یاسوج ساماندهی می‌شوند.

آوای جنوب؛

محمد علی جاوید، از آغاز طرح جمع‌آوری پل‌های فلزی و تابلوهای تبلیغاتی مزاحم در سطح شهر یاسوج خبر داد و اظهار داشت: این طرح در راستای زیبا سازی شهر، جلوگیری از اخلال در سیمای شهری و حفظ بهداشت روانی شهروندان اجرائی می‌شود.

وی افزود: عوامل اداره اجرائیات شهرداری ضمن شناسایی تابلوهای غیر مجاز و صدور اخطار برای جمع‌آوری آنها، طرح جمع‌آوری تابلوهای غیر مجاز را از سطح پیاده‌روها آغاز کرده‌اند.

شهردار یاسوج تلاش برای حفظ سیمای شهری را یک مسائل پیش‌روی مدیریت شهری خواند و بیان کرد: طرح جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی و پل های فلزی مزاحم در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از خطر آفرینی و همچنین پیشگیری از اخلال در سیمای شهری اجرا می‌شود.

جاوید خاطرنشان کرد: جلوگیری از نصب تابلوهای غیر‌مجاز و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی نقش موثری در نمای مناسب شهری ایفا می‌کند.

شهردار یاسوج ساماندهی سیمای شهری را یکی از فعالیت‌های در دست اقدام شهرداری یاسوج عنوان کرد و افزود: جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز نیز در همین راستا و در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار داریم مردم عزیز ضمن عدم نصب تابلو های تبلیغاتی غیر مجاز، در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president