آوای جنوب

شهردار باشت: سال ۹۴ سال تحول عمرانی در باشت باشد

شهردارباشتشهردار باشت گفت: سال ۹۴ باید کارها را با جدیت بیشتر پیگیری کره و به گونه‌ای عمل کنیم که سال ۹۴ به عنوان سال تحول عمرانی در باشت باشد.

آوای جنوب؛

بهنام برازنده ظهر امروز در نشست با پرسنل و مسئول واحدهای شهرداری باشت که در محل شهرداری باشت برگزار شد، اظهار کرد: سال ۹۳ سالی پر از خدمات و تلاش‌ جهت عمران و آبادی برای شهرداری باشت بود که با تعامل خوب و اتحاد کم‌نظیر پرسنل و مسئولان واحدها بخش عمده‌ای از کارها در کوتاه‌ترین زمان با بهترین کیفیت انجام گرفت و این موضوع قابل تحسین است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری باشت در بسیاری موارد خارج از وظایف خود و در راستای تعامل با نهادهای دیگر شهرستان جهت آبادانی شهرستان نیز اقدامات ارزنده‌ای داشته است، یادآور شد: هر گونه پروژه عمران و آبادانی در شهرستان صورت بگیرد ذی‌نفع آن مردم و شهروندان ما خواهند بود لذا خدمات ما اگر چه با اولویت شهر صورت می‌گیرد اما باید با هدف خدمت به عموم مردم شهرستان باشد.

این مسئول پیشرفت یک جامعه به خصوص یک نهاد را در گرو اتحاد و حفظ تعامل پرسنل و مسئول آن نهاد دانست و گفت: اگر خواهان رشد و ارتقاء در نهادی هستیم باید ضمن استفاده از تجارب ارزنده گذشته پرسنل از راه‌حل‌های کارآمد و متناسب استفاده کرد.

برازنده با اعلام رضایت از پرسنل شهرداری در راستای خدمات و زحمات ارزنده در سال ۹۳ از کلیه این افراد تقدیر کرد.

شهردار باشت با بیان اینکه همه پرسنل باید دغدغه خدمت داشته باشند تأکید کرد: یک شهر زمانی دچار تغییر شده که تحولات را اهالی آن شهر به خوبی احساس کنند و این کار در سایه اتحاد و همدلی به خوبی صورت خواهد پذیرفت.

وی حفظ همدلی، احساس مسئولیت پذیری، حس همکاری و خدمت به مردم را از جمله ویژگی‌هایی برشمرد که همه پرسنل باید در خود داشته باشند.

برازنده در ادامه سخنان خود بیان کرد: سال ۹۴ باید کارها را با جدیت بیشتر پیگیری کرده و به گونه‌ای عمل کنیم که سال ۹۴ به عنوان سال تحول عمرانی در باشت باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. سید فرهنگ عارفی زاده گفت:

    با سلام خدمت شهردار باشت .در شهرستان باشت خیابان شهدا کوچه ی شهید زواره ی بهیاپورنزدیک ب هفت سالسی که ساکن انجا هستیم نسبت به اسفالت ان اقدامی نشده و چند هفته پیش اقدام ب درست کردن این کوچه کرده اند ولی اسفالت نشده از این اقدام به شدت ناراحت و این جانب نسبت به فعالیت شما در این شهرستان اظهار ناامیدی را دارم
    ان شا الله تحویلی در شهرستان باشت انجام شود ک دیدگان همه به وجود شما روشن شود در غیر این صورت شما از شغل شهردار ب شغل شریف دیگری …..
    با تشکر سید فرهنگ عارفی زاده

  2. ناشناس گفت:

    اقای غارفی زاده..ببخشید که این حرفو میزنم برادر..نه فقط شما بلکه کل خاندان شما نمیتونن شغل اقای شهردار رو عوض کنن بلکه خودشون بخوان…لطف کنید اگ عصبانی هستید هر حرفی نزنید..

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president