آوای جنوب

سید ناصر حسینی پور: بدنه نفت از شهر جدا نیست

نماینده مردم گچساران و باشت (سید ناصر حسینی پور) گفت:این مجموعه نفت را می بیند حالا یک رییس جدید دارد که در دولت رییسی منصوب شده است و این رییس دیگر نمی تواند وقتی که کوه نارک آتش بگیرد خود را در ساختمان چند هزار متری حبس کند.

نماینده مردم گچساران و باشت (سید ناصر حسینی پور) گفت:این مجموعه نفت را می بیند حالا یک رییس جدید دارد که در دولت رییسی منصوب شده است و این رییس دیگر نمی تواند وقتی که کوه نارک آتش بگیرد خود را در ساختمان چند هزار متری حبس کند.

به گزارش پایگاه  خبری هیرونا، سید ناصر حسینی نماینده مردم گچساران و باشت در آیین تودیع و معارفه فرمانداران گچساران اظهار کرد :  یک عزیزی می آید و یک عزیزی می رود.

وی ادامه داد:  در شهر باشت امروز نکاتی که لازم دانستم به عنوان خادم شما به فرماندار باشت عرض کردم الان هم چند نکته را بیان می کنم.

نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه  مشروعیت ما به خدمت گذاری است،گفت: یک روزی مردی گفتم ای کاشروزگاری بشود که  یک مجلس انقلابی با فلان قانون اصلاح شود ، بعد همان مجلس انقلابی و دولت مردمی شکل گرفته و همیشه این را تکرار می کنم که ما دیگر بهانه ای برای کار نکردن نداریم.

حسینی افزود:  دو وظیفه بر گردن من است یکی وظیفه تعلیم و نظارت است.

وی با بیان اینکه تاکنون  ندیده ام کسی بیاید و بگوید این قانون مشکل دارد، تصریح کرد:  تنها جا افتاده است که وکیل شما ریز و درشتی مشکلات را باید حل کند.

سید ناصر حسینی پور

سید ناصر حسینی پور (عکس آرشیو)

حسینی عنوان کرد: جناب فرماندار در دولت انقلابی جناب رییسی از شما انتظار می رود که شب و روز برای کار کردن نداشته باشید.

وی در ادامه گریزی به نفت زد و گفت؛ ،این مجموعه نفت را می بیند حالا یک رییس جدید دارد که در دولت رییسی منصوب شده است وا این رییس دیگر نمی تواند وقتی که کوه نارک آتش بگیرد خود را در خانه چند هزار متری حبس کند.

سید ناصر حسینی ادامه داد: این مدیرعامل نفت باید پای کار باشد همان طور که فرماندار پای کار بود.

حسینی ادامه داد: ورود نفت و گاز گچساران و مدیریت نفت و گاز باید مدیریت انقلابی باشد.

وی با بیان اینکه مدیر باید پاک چشم و پاک دست باشد و ما نمی توانیم مدیر  ناپاک  را تحمل کنیم ، افزود: ما مدیر پشت میز نمی خواهیم.

نماینده گچساران و باشت اذعان کرد: مدیر در این شهرستان باید مدیر میدانی باشد و انتظار ما از شما که بخشی از مشکلات شهرستان ریشه در اشتغال دارد و تمام هم خود را می گذاریم برای بخشی از مشکلات بیکاری این شهرستان همانطور که در استانداری یک اتاقی برای حل مشکلات بیکاری به وجود آمده است و ما باید یک برنامه ویژه اقتصادی داشته باشیم .

سید ناصر حسینی ابراز مرد: دلم آن روز به درد آمد وقتی که کارشناس منابع طبیعی یک نامه به سرمایه گذار داده که بروید با شورای روستا که طرح قرار بود در آن اجرا شود صحبت کنید.

وی ادامه داد: تمام زمین های که  در این پانزده سال به عنوان طرح به برخی افراد داده شده بود پس خواهیم گرفت.

سید ناصر حسینی پور خاطرنشان کرد: بحث سیکل ترکیبی و دیگر پروژه ها به کمک فرماندار جدید پیگیری خواهیم کرد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president