آوای جنوب

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:

سیاسی کاری و قوم‌گرایی در هنر کهگیلویه و بویراحمد جایگاهی ندارد

دهبانی‌پور در ادامه افزود: در حوزه هنر قوم‌گرایی و سیاست را دخالت نخواهیم داد چون بطن و سرشت هنر با این‌ موضوعات به بیراهه خواهد رفت

دهبانیمدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در نشست با هنرمندان نمایش شهرستان بویراحمد گفت: قوم‌گرایی و سیاسی‌کاری در عرصه هنر کهگیلویه و بویراحمد جایگاهی ندارد.

آوای جنوب؛

صبح امروز برخی از هنرمندان حوزه نمایش شهرستان بویراحمد با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نشست هم‌اندیشی برگزار کردند.

در این نشست رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که استان در همه زمینه‌ها و بخش‌های هنری توانایی رقابت با سایر استان‌ها را دارد، اظهار کرد: در برخی از رشته‌های هنری هنرمندان ما سرآمد کشور هستند.

دهبانی‌پور یکی از مشکلات استان را در همه زمینه‌ها از گذشته تاکنون کمبود زیرساخت‌ها و نبود حامی مالی دانست و گفت: اگر زمینه برای جوان کهگیلویه و بویراحمدی فراهم شود در هر رشته‌ای قابلیت هنرنمایی در سطوح ملی و حتی بین‌المللی را دارد.

وی استفاده از خرد جمعی را بهترین راه برای کمک به رفع مشکلات در حوزه هنر و فرهنگ استان دانست و گفت: باید با هم اندیشیدن را بهتر مرور کنیم تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این نشست برگزار شد که صحبت‌های هنرمندان این حوزه را بشنویم و تشریک مساعی برای ادامه راه در این حوزه را داشته باشیم و بتوانیم هر چه سریع‌تر مشکلات حوزه را برطرف کنیم.

دهبانی‌پور در ادامه افزود: در حوزه هنر قوم‌گرایی و سیاست را دخالت نخواهیم داد چون بطن و سرشت هنر با این‌ موضوعات به بیراهه خواهد رفت به همین خاطر سعی خواهیم کرد که تمام توان خود را در این عرصه بدون در نظر گرفتن هرگونه سلیقه سیاسی و قوم‌گرایی به‌کار گرفته تا حوزه هنر استان بتواند برای خود در کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

در ادامه هنرمندان حاضر در جلسه به بیان مواضع خود پرداخته و در خصوص مشکلات، مسائل و همچنین توانمندی‌های استان در این حوزه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به تبادل‌نظر پرداختند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president