آوای جنوب

سنگ تمام شهرداری برای مقابله با کرونا در گچساران+ تصاویر

آوای جنوب:

شهرداری دوگنبدان این روزها، روز و شب نمی‌شناسد و در طول شبانه روز در تمامی نقاط شهر برای ریشه کن کردن ویروس کرونا در حال خدمات است.

سنگ تمام شهرداری  برای مقابله با کرونا در گچساران+ تصاویر

به گزارش آوای جنوب از گچساران – علی‌مراد کاظم‌پور، در حالی که بیش از ۱۳۷ کشور جهان به ویروس کرونا یا همان کووید ۱۹ مبتلا شدند و این ویروس شیب صعودی را در پیش گرفته است، همه در یک بسیج همگانی در مقابله با کرونا ایستاده‌اند اما در این میان به جرات باید گفت تا اینجای کار شهرداری دوگنبدان پیشتاز بوده است.

شهرداری دوگنبدان این روزها، روز و شب نمی‌شناسد و در طول شبانه روز در تمامی نقاط شهر در حال خدمات است.

تقسیم کار و مدیریت این روزها در شهرداری کاری نفسگیر است که شهردار جوان گچساران خود پای کار آمده است و همین حضور او موجب شده تا نیروهای شهرداری در کنار شهردار تا طلوع آفتاب صبح مشغول ایزوله کردن باشند.

اما این پایان کار نیست و صبح یعنی شروع دوباره کار و خدمت برای پرسنل شهرداری در گچساران.

هرچند که این روزها کار در شهرداری هر روز سنگین و سنگین تر می‌شود اما کارکنان شهرداری دوگنبدان در این میدان سخت ثابت کردند مردان روزهای سخت هستند چرا که گروهی مشغول ایزوله کردن شهر و گروهی مشغول جمع آوری زباله ها در شهر هستند.

 شهرداری دوگنبدان این روزها به گندزدایی و ضدعفونی معابر و مکان‌های پرتردد از جمله ضدعفونی مستمر شبانه و روزانه خیابان‌ها، مکان های عمومی مقابل بیمارستان ها، بوستان ها، سرویس های بهداشتی عمومی، اتوبوس ها و مینی بوس های درون شهری، اتوبوسرانی،کلینیک  درمانی، غسالخانه، سردخانه اجساد و مجتمع‌های مسکونی  توسط کمیه مبارزه با کرونا ویروس و پرسنل خدوم آتش نشانی و نیروهای خدماتی پرداخته تا از گسترش این ویروس جلوگیری شود.

به گزارش آوای جنوب، همه برای ریشه کن کردن این مهمان ناخوانده که با جان و سلامت مردم سرو کار دارد و امروز به کابوسی تبدیل شده است  همه به #کرونا_را_شکست_می‌دهیم و از شرایط امروز با سربلندی عبور خواهیم کرد، پیوسته‌ایم  اما آن چیزی که نمایان است تلاش‌های بی وقفه و خستگی ناپذیر کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری دوگنبدان است که برای تامین امنیت جامعه سلامت خود را به خطر انداخته که به احترام آنها باید ایستاد و گفت شما مردان روزهای سخت هستید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president