آوای جنوب

آیین تجلیل از 20 خانواده شهید لیشتر

سرهنگ انصاری : مردم ما در بی‌صداقتی دشمن شک ندارند

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به تربیت نیروهای داعش توسط استکبار جهانی، گفت: مردم ما در بی‌صداقتی دشمن شک ندارند.
آوای جنوب؛
جهانگیر انصاری یکشنبه شب در همایش تجلیل از ۲۰ خانواده شهید دهستان لیشتر که با حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدا در مسجد روستای سعادت‌آباد لیشتر برگزار شد، اظهار کرد: آنچه را که امروز ما داریم مرهون صبر و استقامت خانواده‌های شهدا بوده و امروز باید این خانوده‌های فداکار و دلسوز نیز تجلیل شود.

 

 

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند، افزود: اجرای چنین همایش‌هایی علی رغم تجلیل از مقام خانواده شهدا نیز پیمودن مسیر شهدا و شناسایی راه و رسم زندگی و اخلاق آنان در جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به برگزاری این همایش، تصریح کرد: همه تلاش ما بر این است که با برگزاری چنین همایش‎هایی بتوانیم گوشه‌ای از زحمات شهدا را جبران و در راستای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

انصاری صبر و پایداری خانواده شهدا و جانبازان را علت اصلی صدور انقلاب اسلامی به جهان دانست و گفت: هرچند که دشمنان اسلام جهت جلوگیری از از بسط و گسترش اسلام و انقلاب هر روز به توطئه جدیدی متوسل می‌شوند اما جوانان با تربیت یافتگان همان خانواده‌های شهدا هستند و در برابر هرگونه ظلمی ایستادگی می‌کنند.

 

 

این مسئول با بیان اینکه شهدا عندربهم یرزقونند، خاطرنشان کرد: اگر حضرت امام راحل(ره) فرمودند ما انقلاب را در جنگ صادر کردیم، بی حساب و کتاب نبوده و ما امروز شاهد تشعشعات آن در سطح جهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا، جانبازان و رزمندگان به ندای رهبر خود لبیک گفتندو باعث شدند انقلاب  به همه جای دنیا صادر شود، یادآور شد: در طول ۳۶ سال و آغاز ۳۷ سال که از عمر انقلاب می‌گذرد دشمن ما را امتحان کرده و هیچکس به اندازه دشمن ما را نمی‌شناسد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه مستقیم با ما وارد میدان نمی‌شود، ادامه داد: دشمن با تربیت داعش، طالبان، آل سعود و… وارد میدان شده و امروز جنگ یمن با آل سعود نیست بلکه با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار است.

 

 

انصاری با تاکید بر اینکه مردم ما در بی صداقتی دشمن شک ندارند، با بیان اینکه آزادگان ما در ۸ ساله جنگ تحمیلی دشمن را اسیر خودشان کردند، عنوان کرد: آزادگان در زندان‌های سخت و شکنجه‌های سنگین، گنج‌های نهفته را در دل خود نگه داشتند زیرا که با امام و رهبری عهد بسته  بودند.

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمن وسوسه تعرض به این مملکت را داشته باشد، قطعا در آتش خشم این ملت اسیر خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه این کشور خون‌بهای هزاران شهید است، بیان کرد: ما در رکاب همین شهدا بزرگ شدیم و دیدیم که که شهدا واقعه عاشورا را باردیگر احیاء کردند و در جنگ ۸ ساله نیز میراث عاشورا را به منصه ظهور گذاشتند.

گفتنی است در این همایش ضمن تجلیل از خانواده‌های شهدا با لوح یاد بود و هدایایی، مراسم مداحی و روضه‌خوانی با گویش محلی و خاره‌گویی توسط آزاده جنگ تحمیلی نیز اجرا شد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president