آوای جنوب

زینل زاده پاسخ همه را داد: رویکرد انقلابی این نیست که ما به گذشته برگردیم/اطرافیان نماینده سواستفاده کردند/نمی شود حرف های قشنگ زد اما کارنامه گذشته را فراموش کرد

به گزارش آوای جنوب از گچساران اردلان زینل زاده کاندیدای این دوره گچساران و باشت در جلسه هم اندیشی اهالی روستای کمبل و پیچابی های ساکن روستای کمبل گفت: از اینکه در این جمع بزرگ حضور یافته ام و ما را قابل دانسته اید تشکر می کنم.

وی ادامه داد: اعتقاد حقیر بر آن است ما باید بهتر همدیگر را بشناسیم و امروز به ما ثابت شده است هر جا که می رویم مردم نسبت به مدیران سیاسی و اجرایی بی اعتماد شده اند و امیدواریم که ما از این قماش نباشیم.
زینل زاده تصریح کرد: هر جا می رویم صحبت از تبعیض است و چرا جوانان باید به جایی برسند که نسبت به مسوولان بی اعتماد شده اند و نسبت به اینده امیدوار نیستند.
وی ادامه داد: دولت های مختلفی چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب بر سر کار آمده است اما فقط شعار تفاوت پیدا کرده است اما مشاهده کرده ایم هیچ تفاوتی نبوده است و خروجی همه می شود منفعت طلبی و بس.
زینل زاده بیان کرد: به زبان ساده بگویم امروز مانند نانوایی شده است که مردم در صف ایستاده اند اما از آن طرف شاطر نانوا بی نوبت نان را می دهد و در حال حاضر شاهد چنین وضعیتی هستیم.
این کاندیدای این دوره گچساران و باشت افزود: بر همین اساس است که مردم نا امید شده اند و روحیه ناامیدی در جامعه شکل گرفته است.
وی گفت: هر گاه ما گفتیم که فرضا فقط زینل زاده می تواند شهردار باشد و به جز او کسی نمی تواند این به معنای غرور است و خودبرتر بینی و شک نکنید پشت آن یه مفسده ای وجود دارد اما من اعتقاد دارم در جامعه افراد خوبی وجود دارد که می توانند خوب عمل کنند.
وی عنوان کرد: چرا امروز شهرک صنعتی گچساران اینگونه است و چرا امروز در یزد این همه کارگاه کوچک وجود دارد اما در شهر ما اینگونه است و مشاهده کردیم پتروشیمی که مشکلی را حل نکرد و نخواهد کرد و چرا باید در استان ما این چنین باشد که همه نگاهشان به شرکت نفت باشد.
زینل زاده گفت’: آیا واقعا نمی شود در گچساران کارگاه‌های کوچک را راه اندازی کرد در حالی که اگر هزینه ای که برای پتروشیمی گچساران هزینه شده است می آمد و در کارگاه های کوچک و مشاغل خانگی هزینه می شد امروز شاهد این همه بیکاری در جامعه نبودیم.
این کاندیدای این دوره گچساران و باشت خاطرنشان کرد: در مناطق روستایی می شد کارگاه های کوچک را راه اندازی کرد اما نکردند و امروز اعتقاد داریم ما باید نوع نگاهمان را تغییر دهیم تا از وضعیت فعلی عبور کنیم.
وی با کنایه گفت: لازم نیست تمام اعتبارات استان و شهرستان را به چهار نفر بدهیم که بروند و با پول این مردم در شیراز و تهران سرمایه گذاری کنند.
زینل زاده افزود: در شهرک صنعتی گچساران هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد و چرا هیچ مسوولی رسیدگی نمی کند و اعتقاد داریم باید به جوانان اعتماد کنیم و آنها را باور کنیم.
وی اظهار داشت: گذشته و سابقه من نشان می دهد اهل دروغ و ریا نبوده و نیستم و خدمت صادقانه را اولویت کاری ام قرار داده ام.
این کاندیدای انتخاباتی افزود: رویکرد انقلابی این نیست که ما به گذشته برگردیم بلکه بر اساس شاخصه ها عمل کنیم و اجرای شاخصه های انقلابی به معنی اجرایی کردن گام دوم انقلاب است.
زینل زاده افزود: ما به عنوان مسوول نباید به دنبال منافع شخصی برای خود و خانواده خود باشیم و می توان مشکل اشتغال را را حل کرد و تنها راه آن داشتن صداقت است و به صراحت می گویم تنها ویژگی من صداقت است و تنها قولی که به شما می دهم رفع تبعیض خواهد بود و این قول را می دهم که اگر در دوران نمایندگی من کسی بر سر کار بخواهد برود بر اساس شایستگی باشد و نگاه ما برای همه یکسان است.
زینل زاده افزود: نمی شود کسی بیاید برای شما حرف های قشنگ بزند اما مشاهده کنیم خود در گذشته اش در خدمت خانواده و نزدیکانش بوده است اما گذشته و عملکرد من مشخص است.
وی افزود: ما نمی گوییم نماینده فعلی کاری انجام نداده است اما اطرافیانی نیز در کنار ایشان سواستفاده هایی نیز کرده اند اما اعتقاد ما بر این است بجای اجرای کارهای بزرگ اولویت باید همین جوانان باشد که امروز هر جا می رویم از وضعیت فعلی ناامید هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president