آوای جنوب

زینل زاده در بوستان باشت: بدانید رای ما دلی است آنهایی که تحت فشار نیامدند هم دلشان و هم رای شان با ماست

به گزارش آوای جنوب از گچساران، اردلان زینل زاده در جمع اهالی بوستان اظهار کرد: ما امروز در سرزمینی مقدس در جوار سید شمس الدین هستیم و بر خودمان می بالیم در شان آن بزرگوار سخن بگوییم و همواره بر اصل صداقت گام برداریم.

وی ادامه داد: خودم را مکلف می دانم بر اساس وضع موجود دیدگاه خود را مطرح نمایم.
این کاندیدای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد:
ما خودمان را مقید می دانیم و ضمن احترام به دیگر کاندیدا چه اصولگرا و چه اصلاح طلب اعتقاد داریم کرامت شما باید حفظ شود.
زینل زاده افزود: باید به گونه ای برخورد کنیم که کرامت انسانی حفظ شود اما متاسفانه در این شرایط انتخابات نام گچساران و باشت در کشور به خوبی از آن در رسانه ها یاد نمی شود و شاهد درگیری و تهدید هستیم.
زینل زاده ابراز کرد: ما وظیفه داریم مردم را در شناختن بهتر کمک کنیم نه اینکه موجب اختلاف شویم و با شعار عبور آمده ایم نه فقط در حرف بلکه در عمل و اعتقاداتمان عبور از خود و منافع شخصی است و این را کارنامه من به عنوان فرزند شما در این سال‌ها نشان می دهد.
وی ادامه داد: امروز مشاهده می کنیم مردم ما بدبین شده اند و اگر شخصی امروز نتوانسته است خود و هوداران خود را کنترل کند و اینها موجب تشدد آرا می شوند.

وی عنوان کرد: ما آمده ایم تا در نظام جمهوری اسلامی شور انتخاباتی با شعور در کنار هم باشد و مردمان بزرگوار این منطقه و سادات سید شمس الدین و شاه قاسم بدانند نگاه ما اینگونه است و اعتقاد راسخ داریم همه شهروندان دارای حق و حقوقی هستند.
این کاندیدای مجلس یازدهم ابراز کرد: اگر ما بخواهیم اعتماد سازی کنیم نگرش های قومیتی و نگاه های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلبی نباید داشته باشیم و شعار ما عبور از این خودخواهی ها است آن هم در حرف بلکه در عمل و عملکرد ما در طول دوران خادمی به مردم نشان داده است که شایسته سالاری اولویت ما بوده است.

زینل زاده گفت: متاسفانه در شرایطی هستیم که نگران آینده ایم و این را بزرگان به خوبی می دانند و شرایط مساعدی نیست و همه تحت فشار هستند.
زینل زاده اظهار کرد: خیلی ها دوست داشتند امروز باشند و در کنار ما در این مکان باشند اما فشارها اجازه نداده است که باشند اما مطمن باشید دل آنها با ما است و مهم این است که دل آنها با ما است.

وی افزود:, نگاه ما به ارزش ها و عملکرد ها است و در نگاه ما فرماندار و راننده تاکسی و کارگر یکسان هستند و بر این اصل اعتقاد داریم.
این کاندیدای دوره یازدهم مجلس ادامه داد:,ارزش انسان به این نیست که مسوولیتش چیست.
زینل زاده عنوان کرد: امروز حقوق پاکبان های ما در شهرداری از پاکترین حقوق است و بدانیم راننده تاکسی یک شغل است و قابل احترام هستند.
وی افزود: راننده تاکسی شغل شریفی است چنانکه در کشور شیلی همیشه راننده های تاکسی موجب تغییر شده اند.

زینل زاده ابراز کرد: نگاه ما به فرماندار چه در گچساران و چه در باشت این است که فصل الخطابشان قانون باشد.

زینل زاده تصریح کرد: ما فرماندار گچساران را به خوبی می‌شناسیم سالم کار کرده است و انسان خدومی بوده است و امیدواریم در ادامه مسیر حقی ناحق نشود.

وی با اشاره به بحث معیشت و رفاه گفت: ما در طول این سال‌ها فقط شعار داده ایم و همه می گویند هدفمان خدمت است اما مشکل این است ما به چه کسی می خواهیم خدمت کنیم و چه کسی را مردم می دانیم.

زینل زاده ادامه داد: ما باید نگاه مساوات به مردم داشته باشیم و آیا فقط مردمی که از نزدیکان ما هستند و لیدرهای ما مردم هستند.
وی ادامه داد: این یک نگرانی جدی است که امروز افرادی را به عنوان لیدر بشناسیم و بعد بخواهیم آنها برای ما رای مردم را بگیرند و پس از انتخابات ما موظف باشیم فقط مطالبات لیدرها را بدهیم و بارها گفته ام زینل زاده چنین شخصیتی ندارد.

زینل زاده اذعان کرد: افرادی هستند جاه طلب که به دنبال اهداف خاص خود هستند و این وظیفه ما است که آنها را کنترل نماییم.
وی خاطرنشان کرد: من به عنوان فرزند باشت و گچساران و قشقایی امروز می گوییم ما در بوستان جای پا داریم و اجداد ما در این روستا آرامیده اند.
این کاندیدا تصریح کرد: ما در این انتخابات نگاهمان حضور پرشور است و در خبرها می خوانیم خبر خوشی در راه است اما آیا اینکه کسی زمین بخورد این خبر خوش است که من اعتقادم اینگونه نیست.
وی ابراز کرد:, مسولین باید شرایطی را فراهم کنند که ما خدمت شما برسیم و ما نیز باید ظرفیت آن را داشته باشیم.
این کاندیدا ادامه داد:,
امروز مردم به دنبال افکار جدید هستند نه افراد جدید و مردم به دنبال نگاه جدید هستند و اعتقاد ما بر این است همگان حضور داشته باشند تا مردم انتخاب کنند.
زینل زاده خاطرنشان کرد: آن چیزی که مردم را به ستوه آورده است وجود فقر و تورم و معیشت مردم است و امروز همگان از وضعیت موجود ناراضی هستند و امروز وکلای این مردم باید پاسخگو باشند.
وی عنوان کرد: چگونه است که در هنگام افتتاح یک پروژه همه هستند و صاحب آن می شوند اما کارهای به جا مانده را هیچ کس پاسخگو نیست و این مختص دولت روحانی و احمدی نژاد نیست.

وی ادامه داد:,متاسفانه نگاه معاملاتی اجازه نمی دهد و فقط به دنبال حفظ کرسی هستند.
زینل زاده بیان کرد: نمایندگان ما خواسته هایشان برآورده شده است و آن چیزی را که می خواستند گرفته اند.
وی گفت: سهم وکلای ما این است که انتصاب مدیران دولت با نظر آنها انجام می شود و دادن پروژه ها با نظر نماینده مجلس صورت می گیرد.
این کاندیدا ادامه داد: امروز مشاهده می کنیم پایه گذاران جلسات آقایان چه پیمانکارانی هستند و زینل زاده در دوران تصدی شهرداری دوگنبدان هیچ گاه اینگونه نبوده است و به دنبال این نبوده است که پیمانکاران را چاق و فربه کند.

وی گفت: ما آمده ایم از این وضعیت عبور نماییم و امروز به بوستان آمده ایم تا در قلوب دوستانمان باشیم.
وی اذعان کرد: امیدواریم توفیقی باشد در ادامه مسیر شما را ببینیم و تقدیر و تشکر دارم از حضور شما و اهالی محترم بوستان که در این جلسه حضور یافتند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president