آوای جنوب

زینل زاده: اگر در بین کاندیدا فرد دیگری با این نوع نگاه وجود داشت به این عرصه ورود نمی کردم/مشک و ملار بالندگی نیست/امروز برای گرفتن پست گدایی می کنند/تریبون ما تریبون مردم است

.

به گزارش آوای جنوب؛ اردلان زینل زاده در جمع اهلی روستای سرابننیز گفت، این روستا دارای شرایط خاصی است نه تنها در شهرستان گچساران بلکه در استان مورد توجه است.

وی گفت، نه تنها من بلکه انهایی که می خواهند کاندید شوند بایستی عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده و تنها این تریبون ها نبایستی برای اهداف و منافع قومیتی ما باشد.
زینل زاده تصریح کرد: بنده امیدوار هستم و تمامی تلاشم را خواهم کرد تا زمانی که زنده هستم از تریبون برای حرف مردم و برای مردم استفاده کنم.
این کاندید مجلس ابراز کرد، روستای سرابننیز دارای نکات و ویژگی خاصی است چرا که تعدد قومیت ها در این روستا ساکن هستند.
دومین ویژگی این روستا آرام بودن اهالی این روستا در ادوار مختلف است.
سوم اینکه اهالی این روستا سکاندار نفت هستند چرا که مردمان این روستا نقش محوری در نفت دارند و زحمات زیادی برای آن کشیده اند.
زینل زاده گفت: ما می دانیم کسانی که وارد این صنعت میشوند از حراست تا مهندس عملا با مرگ دست و پنجه نرم می کنند.
وی ادامه داد: در سنوات گذشته دیدگاه متعددی بود چرا که دریافت حقوق من معلم کم بوده است و در نفت رفاه است و این باید ریشه ای حل شود.
زینل زاده افزود: ما به جای حل ریشه مشکلات تلاش در گمراهی هستیم و به گونه ای سخن می گوییم که کاری انجام داده ایم کارستان و متاسفانه رویکردها و دیدگاه های متفاوتی در کشور وجود دارد.
کارهای صورت گرفته که با واقعیت فاصله زیادی دارد.
وی ادامه داد، از ابتدای کار یک کارمند فکر می کند با پاداش خدمت بازنشستگی می تواند کاری برای فرزندان خود مهیا کنند اما، بعد از کذشت۳۰سال با چیزی مواجه می شوند که با فکر آنها فاصله زیادی دارد.

این کاندیدای دور جدید مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار است در نظام پرداخت ها تغییری رخ دهد این تغییر برای ادامه کار جوانان که در حال استخدام است باید روند پرداختی ها تغییر کند.
وی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی متکی بر آرا مردم است و وظیفه مسوولان حراست و حفاظت از آرای مردم است و ارایه خدمات به مردم است.
زینل زاده ادامه داد: تغیبراتی در روستای سرابننیز رخ داده که این تغییر به برکات نظام جمهوری اسلامی است و نباید این خدمات به اسم افراد تمام شود.
زینل زاده خاطرنشان کرد: در ماه گذشته به استان دعوت شده بودیم و در این جلسه که به دعوت استاندار برگزار شد موضوع جلسه حراست و حفاظت از آرا مردم بود
در آن جلسه به آقای کلانتری گفتم نمی شود یک بام و دو هوا باشیم چرا که آن مدیر منتسب به نماینده است و قاعدتاً آن مدیر نمی تواند در انتخابات به کسی که او را به این جایگاه رسانده خدمت نکند.
زینل زاده گفت: در افتتاحیه پروژه ها همین امروز در روستای شما افتتاح سالن ورزشی را داشته ایم.
وی با بیان اینکه ما نمی توانیم خدمات نظام را به نام شخص صادر کنیم خطاب به استاندارگفت : مگر ما چند کلانتر در استان داریم و همه ما می دانیم که پروژه های اقتصادی و عمرانی از مسوولیت های نظام است.
زینل زاده افزود: همه می دانند سابقه خدمتم در مسایل اجرایی و عمرانی و نوع تحصیلاتم از استاندار قبلی و فعلی بیشتر است و معاونین آنها بیشتر است.
وی گفت:صحبت من این است که نمی شود مدیران را منع کرد و باید بدانید این تریبون ثمرخ خود شهدا است.
وی افزود : این نوع نگاه اگر در استان مدیران در انتخابات دخیل نباشند خود ایشان هم باید رعایت کنند.
زینل زاده ادامه داد: اگر ما به شرح فعالیت در کشور به نفع یک فرد خاص تمام کنیم این خیانت است که این فعالیت ها را جمع کنید و به نفع یک فرد اتمام کنیم.
وی با بیان اینکه امروز در جمع قشقایی های گچساران در جلسه ای حضور داشتم و یک جوان پرسید که چرا آمار خودکشی بالا است، گفت: بایستی امید در جوانان به وجود آوریم تا این اتفاقات روی ندهد.
وی خاطرنشان کرد: جوانان ما در بافته اند که انتظار دیگر فایده ای ندارد.
امروز به گونه ای شده است که برای یافتن پست هم گدایی می کنند.
وی ادامه داد: فرصت شغلی بایستی ایجاد کرد برخورداری از فرصت های شغلی نباید به نفع یک شخص تمام شود.

زینل زاده افزود: بالندگی به مشک و ملار نیست بلکه به وجود آوردن امید است و ما عملا مشاهده می کنیم که در جامعه فرصت شغلی ایجاد نمی شود و این به وجود آوردن ناامیدی در بین جوانان است.
وی با بیان اینکه؛ جوانان را باید امیدوار کنیم گفت:امروز در توزیع فرصت های شغلی امید وجود ندارد و خیلی ها دستمال برداشتند.
وی ادامه داد: برای برون رفت از این مشکلات شایسته سالاری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی گفت : نبایدانتظار داشته باشیم اگر یک کوچه آسفالت بشود از من تقدیر و تشکر شود و بنر برای من نصب شود چرا کهاین خدمت بی منت نیست.
زینل زاده افزود: این تقدیر و تشکر خیانت به تریبون و به آرا مردم است.
وی بیان کرد: حداقل با ۱۰استاندار،۲۰نماینده و فرماندار کار کرده ام سابقه کار دارم.
این کاندید انتخابات یازدهمین دوره مجلس گفت: اگر زینل زاده می دید که فرد دیگری با این نوع نگاه به عرصه وارد می شود به این عرصه ورود کرده ام.
زینل زاده افزود: انسان بایستی شرح وظایف خود را بداند و بداند که کجا می خواهد بنشیند و این کرسی بهارستان نرم نخواهد بود چرا که در دو حالت این کرسی‌ نرم خواهد بود یکی اینکه پوست کلفت باشیم و دیگری اینکه کارها را به پشت گوش بیندازیم.
وی گفت: امیدوارم که ما نه پوست کلفت باشیم و نه ناکارا.
زینل زاده با بیان اینکه : قانون مداری باید سرلوحه وظایف قرار گیرد:ما با هیچ کس دشمنی نداریم و توصیه من این است صحبت تمامی کاندیدا را گوش فرا دهید و کارنامه این کاندیدا را مطالعه کنید و پس از آن تصمیم بگیرید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president