آوای جنوب

ساعت ۵:۵۵ دقیقه بامداد (12 آبان ماه) اتفاق افتاد

زنده سوختن ۳۲ نفر در کمپ ترک اعتیاد

آتش‌سوزی مرگبار در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد واقع در کلیدبر لنگرود که صبح روز جمعه ۱۲ آبان ماه رخ داد، ‌چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت.

فاجعه صبحگاهی در گیلان: زنده زنده سوختن ۳۲ نفر در یک کمپ ترک اعتیاد

به گزارش آوای جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، در ساعت ۵:۵۵ صبح امروز وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود استان گیلان به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که درپی آن پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که بر اساس گزارش‌های اولیه این حادثه چندین مورد فوتی و مصدوم داشته است.
فرماندار لنگرود در این ارتباط اظهار کرد: در ابتدایی‌ترین ساعت صبح روز جمعه کمپ ترک اعتیاد که تعدادی از بیماران در اینجا جهت درمان حضور داشتند دچار حریق شده و متاسفانه تعدادی از افراد حاضر در کمپ فوت کرده و تعدادی نیز مصدوم می‌شوند.

زنده زنده سوختن ۲۶ نفر در کمپ ترک اعتیاد لنگرود

محمدرضا جلالی با تسلیت درگذشت افراد حاضر در این کمپ به مردم لنگرود بیان کرد: مصدومین نیز جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده اند.
وی با تاکید بر اینکه هنوز علت وقوع آتش سوزی مشخص نیست، یادآور شد: به محض بررسی تکمیلی اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت می گیرد.
مدیر روابط عمومی اورژانس کشور نیز از وقوع آتش‌سوزی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود خبرداد و گفت که این حادثه ۲۶ تن کشته و ۱۸ نفر مصدوم شده‌اند.

بابک یکتاپرست در این‌باره گفت:‌ در ساعت ۵:۵۵ صبح امروز وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود استان گیلان به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که درپی آن پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های اولیه این حادثه چندین مورد فوتی و مصدوم داشته است، گفت: گزارش‌ها حاکی از آن است که متاسفانه ۲۶ تن در پی این حادثه جان خود را از دست داده‌اند. همچنین ۱۸ تن نیز مصدوم شدند که عمدتا از نوع سوختگی سطح یک بوده است.
به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس کشور علاوه بر امدادگران اورژانس عوامل انتظامی، آتش‌نشانی و … در محل حضور دارند و اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گیلان نیز گفت: در پی وقوع آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود استان گیلان تاکنون ۲۷ نفر جان باخته و ۱۲ نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.

تعداد کشته‌شدگان کمپ لنگرود به ۳۲ نفر رسید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گیلان در گفت‌وگو با مهر: در ساعت ۶ صبح امروز جمعه، یک کمپ ترک اعتیاد واقع در ابتدای جاده کومله لنگرود دچار حریق شد. متأسفانه تا این لحظه کشته شدگان در این حادثه به ۳۲ نفر و ۱۶ نفر مصدوم شدند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president