آوای جنوب

رئیس ستاد انتخاباتی هومان عسکری خبر داد: همایش های انتخاباتی دکتر عسکری به زودی برگزار می شود

دکتر فرزاد حیدری رئیس ستاد انتخاباتی هومان عسکری عضو سابق شورای شهر دوگنبدان در گفتگو با آوای جنوب گفت: همایش های انتخاباتی دکتر عسکری به زودی برگزار می شود.

به گزارش آوای جنوب از گچساران دکتر فرزاد حیدری از اساتید دانشگاه و مسوول ستاد انتخاباتی دکتر هومان عسکری کاندیدای جوان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای از حوزه گچساران و باشت با تبریک ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این روزهای تاریخی و بهمن ماه یاد آور راهبری های انقلابی و حیات بخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است که هیچگاه از یادها نخواهد رفت.
دکتر فرزاد حیدری با بیان اینکه؛ دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش کرده‌اند تا با انواع توطئه‌ها، دسیسه‌ها و تحریم‌ها، تأثیرگذاری ایران اسلامی را در عرصه تحولات جهانی تضعیف نمایند افزود: اما این ملت همواره در شرایط سخت و با درک و شناخت حقیقی از تحولات جهانی با پیروی از رهبری از تمامی گذرگاه های سخت با عزت عبور کرده است.
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر هومان عسکری خاطرنشان کرد: امروز که نهال انقلاب ۵۷ به درخت سرافراز و تنومند ۴۱ ساله مبدل شده، می طلبد که در راستای گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و اجرایی کردن آن به نسل جوان اعتمادی دوباره شود چرا که انقلابی که امروز از مرزهای ایران عبور کرده است مرهون همین جوانان در قبل از پیروزی انقلاب است که با تقدیم خونشان انقلاب به پیروزی رسید و امروز نیز باید به جوانان اعتماد کرد.
حیدری با اشاره به ویژگی های دکتر هومان عسکری کاندیدای جوان این دوره انتخابات گچساران و باشت اظهار کرد: بر همین اساس به زودی جلسات و همایش های دکتر هومان عسکری در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار خواهد شد.
وی با تقدیر و تشکر از همراهی هواداران این کاندیدای جوان تصریح کرد: خوشبختانه امروز شاهد هستیم موج حمایت ها و دعوت از ایشان در حال افزایش است و پس از استقبالی که روز دوشنبه از ایشان خواهیم داشت برنامه های بعدی نیز به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president