آوای جنوب

رئیس جدید دادگستری دنا منصوب شد

آوای جنوب 

طی حکمی و با حضور مسؤولان استانی رئیس جدید دادگستری دنا منصوب شد.

رئیس جدید دادگستری دنا منصوب شد

به گزارش آوای جنوب ازسی سخت، طی حکمی از سوی آیت الله رئیسی، سید وحید محمودی مقدم” بعنوان رییس جدید دادگستری شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

سید وحید محمودی مقدم متولد ۱۳۶۸ ، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی  از دانشگاه علوم قضایی و دادیار دادسرای کازرون ، دادرس دادگاه عمومی کازرون ، بازپرس مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان را در کارنامه کاری خود به یدک می کشد.

به گزارش فارس، سید علی ملک حسینی ریاست دادگستری شهرستان دنا را بر عهده داشت که طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه حدود یک ماه پیش بسمت دادستان مرکز استان منصوب گردید.

غریب‌پور دادستان شهرستان دنا با تبریک ایام الله دهه فجر خطاب به بازاریان گفت: بازاریان و کسبه باید سعی کند نانی که بدست می‌آورد حلال باشد با گران فروشی و احتکار موجب خلل در بازار نشوند.

وی گفت: با توجه به اینکه فضای انتخابات را در پیش داریم از همه مردم و مسوولان می‌خواهیم  بدون هیچ گونه تخلفی به این موضوع بپردازند اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و گرنه طبق قانون با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

علی‌پور فرماندار دنا ضمن تقدیر وتشکر از شرکت کنندگان در جلسه گفت،اهداف اصلی انقلاب ایجاد عدالت بود که از نظر معمار کبیر انقلاب عدالت خاص انبیاء وخداوند بوده است و دراین بین عدالت اجتماعی مهمترین اصل است وتا عدالت نباشد توسعه ای شکل نخواهد گرفت.
وی گفت :قاضی باید در دفاع از حق نترس وشکیبا باشد ویک قاضی باید از دیدگاه حضرت علی استقلال قضایی داشته باشد ودر حکم صادره قاطعیت لازم را داشته باشد ونگذارد ذره ای از حق کسی ضایع شود چرا که مردم خودشان بهترین قضاوت کنندگان هستند وحقایق را می بینند.وی گفت:دستگاه قضا برنامه کاری خودرا مبارزه با دانه درشت های مفسد اقتصادی قرار داده است وبه یقین این مبارزه تا ریشه کن کردن تمامی مفسدان ادامه خواهد داشت.
وی عنوان کرد:با توجه به اینکه در ایام الله دهه فجر هستیم ودر این روزها شاهد بهره برداری از پروژه هایی در سطح استان وشهرستان هستیم که همه اینها به برکت انقلاب اسلامی می باشد که فقط در شهرستان دنا ۲۸طرح با ارزش ۵۴میلیارد تومان طرح داشتیم واینها را مدیون خون حاج قاسم ها ودیگر شهیدان انقلاب اسلامی ایران هستیم.

دکتر نگین تاجی رئیس دستگاه قضا استان گفت :یکی ازمهمترین توصیه های من به دکتر محمودی  بحث رسیدگی وآموزش حقوقی میباشد که باید دقت لازم در این امر شود .وی عنوان کرد،:موصوع دیگری که خیلی مهم است بحث اطاله دادرسی وطولانی شدن روند پرونده ها است که یک پرونده چند سال در دادگاه می ماند که باید به  این موضوع پرداخته شود که خوشبختانه با ورود بنده به حوزه قضا استان حدود ۴۰ درصد پرونده های کهنه جمع آوری و رسیدگی شده است.وی گفت:ساماندهی بحث کاهش پرونده های کیفری یکی دیگر از موضوعاتی است که باید مورد توجه دکتر محمودی باشدوقضات  باید در بحث مجازات ها به جای حبث از احکام سبز استفاده کنند مثل جناب ملک حسینی که به این اصل می پرداختند ،مثلا به جای حکم زندان برای مجرم حکم کاشتن چند اصله درخت ویا خدمت در مراکز فرهنگی صادر شود واز آقای ملک حسینی که در این چند سال در شهرستان دنا موجب رضایت مردم شدند تقدیر وتشکر می نمایم وبرای دکتر محمودی آرزوی توفیق وسربلندی دارم.

سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان در این مراسم گفت:با شهادت سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی استاندارد ها ومعیارهای خدمت تغییر کرد چرا که اگه کسی خدمتی به نظام وانقلاب اسلامی کرده است در مقابل خدمت سرداردلها حاج قاسم عزیز ناچیز است.وی عنوان کرد در سالروز سانحه سقوط هواپیما تهران به یاسوج هستیم که به همه عزیزان تسلیت میگویم و از کلیه همکارانم در شهرستان دنا تقدیر وتشکر میکنم که دراین چندسال با من همکاری لازم را داشتند واز همه مدیران ،نیروی انتظامی،سپاه پاسداران،مجموعه شورای تامین،اداره اطلاعات،امام جمعه ،روحانیت معظم ،خانواده شهداء وادارات شهرستان دنا هم جهت همکاری در همه موارد تقدیر وتشکر می نمایم واز همه آنها حلالیت می طلبم وبرای همکار عزیزم دکتر محمودی آرزوی خوشبختی وموفقیت دارم

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president