آوای جنوب

دیودیده خبر داد

دو نمایشگاه‌ عرضه غیرقانونی کالا در سطح شهر یاسوج پلمب شد

دیودیدهرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها مرجع صادر کننده مجوز برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و عرضه کالا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب، از یاسوج داریوش دیودیده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه علی‌رغم هشدارها و پلمپ نمایشگاه‌های بدون مجوز از ابتدای امسال تاکنون عده‌ای بدون اخذ مجوز از این سازمان و برخی مواقع با استفاده از عدم دقت برخی دستگاه‌های دولتی و همراه کردن آنها اقدام به برپایی نمایشگاه می‌کنند.

وی عنوان کرد: در چند روز اخیر دو نمایشگاه بدون مجوز در سطح شهر یاسوج پلمپ شد تا هشداری به برگزار کنندگان نمایشگاه‌های بدون مجوز باشد.

دیودیده با اشاره به اینکه در کارگروه توسعه صادرات استان اولویت‌های برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مشخص شده است، خاطرنشان کرد: برپایی هرگونه نمایشگاه تنها با مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صورت خواهد گرفت و در غیره این صورت نمایشگاه جنبه قانونی ندارد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: برپایی نمایشگاه‌های بدون مجوز سبب سواستفاده و اخلال در نظم بازار خواهد شد و به دلیل فقدان وجاهت قانونی امکان پیگیری تخلفات صورت گرفته در این نمایشگاه‌ها وجود ندارد و در این میان تمامی ضرر و زیان‌ها متوجه مردم است.

دیودیده ابراز کرد: متاسفانه کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که محلی مناسب جهت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و فصلی در آن وجود ندارد و علی رغم پیش بینی زمین سایت احداث نمایشگاه در حاشیه شهر یاسوج از جانب سرمایه گذاران تعیین شده جهت این امر که تشکل‌های بخش خصوصی هستند اقدامی صورت نگرفته و به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند.

وی افزود: به طور حتم در صورت ادامه چنین روندی به فکر جذب سرمایه گذاران توانمند در جهت سرمایه‌گذاری در سایت نمایشگاه‌های دائمی استان خواهیم بود و اجازه مسکوت ماندن این پروژه مهم اقتصادی را نمی‌دهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president