آوای جنوب

دستگیری ۵ نفر از حامیان کاندیدای انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد+فیلم

آوای جنوب 

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۵ نفر از حامیان کاندیدا و تحت تعقیب بودن تعداد دیگری خبر داد.

دستگیری ۵ نفر از حامیان کاندیدای انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد+فیلم

به گزارش آوای جنوب، احد جمالی در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه  پیرامون موضوع انتخابات از دستگیری دو نفر از حامیان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یکی از شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: تعدادی هم تحت تعقیب هستند، ضمن اینکه میتینگ‌های انتخاباتی کاندیدا غیرقانونی است که در این خصوص با آنها صحبت کرده‌ایم.

  رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد درخصوص برخی تخلفات با بیان اینکه متاسفانه یکسری افراد که در این حوزه کار می‌کنند جهل به قانون دارند، گفت: این افراد اطلاعات قانونی را ندارند که دعوت می کنیم بیایند و مراحل قانونی را طی کنند.

این مسوول با تاکید بر اینکه افرادی دستگیر و افرادی تحت تعقیب هستند و اخطارهای لازم داده شده است، بیان کرد:  بیشترین هجمه‌های ستاد انتخابات به بخشداران و فرمانداران است و اگر دلائلی دال بر تخلف نیروهای وزارت کشور مشاهده شود ارائه دهید تا برخورد کنیم.

جمالی در ادامه  با اشاره به اینکه مسوولان و اصحاب رسانه را مکمل هم می دانیم، افزود: اصحاب رسانه کسانی هستند که با کمترین توقعات شبانه‌روزی حضور دارند خودشان را به خطر می‌اندازند و تهدید می‌شوند اما ما وظیفه خود می دانیم از آنها حمایت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دید امنیتی خصوصا در برخورد با اصحاب رسانه ندارم، گفت: به عنوان متولیان حوزه انتخابات سنجیده سخن بگویم و اگر غیر از این باشد باید روحیه عذرخواهی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه در استان مسائل فرهنگی و اجتماعی و سیاسی با سایر استان‌ها متفاوت است اینجا بحث‌های قومی و قبیله‌ای و ایلی ارجعیت بیشتری نسبت به مسائل  سیاسی و جریان اصولگرا و اصلاح طلب دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر انتشار اسامی افراد تایید صلاحیت شده در فضای مجازی گفت: قبل از اینکه لیست افراد به فرمانداری اعلام شود در فضای مجازی انتشار یافت که این بی‌اخلاقی است رسانه‌های رسمی حق دارند گلایه‌مند باشند اما بداخلاقی‌ها باعث شد حیطه ها بهم بریزد

جمالی با بیان اینکه مشکل مشارکت مشارکت حداکثری نداریم، بیان کرد:  قطعا توصیه لازم را خواهیم داشت تا مردم بفهمند چه کاری در راستای امورات آنها انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کسی که کاندیدا می‌شود باید از بدگویی و سیاه‌نمایی بپرهیزد، گفت:  به جای اینکه سلبی برخورد کنند ایجابی برخورد کنند و توانایی خود را نشان دهند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت دهیاران و امور مالی‌ها و بیت با کاندیدای خاص در شهرستان بویراحمد گفت: اسناد و مدارک لازم را ارائه کنید تا برخورد کنیم. دهیار و بخشداری‌هایی بوده که از امکانات دولتی استفاده کرده مکانی را فراهم کرده و کاندیدایی صحبت کردند که این موضوع قضایی شده اخبار دیگری داریم که بعد از عملیاتی شدن به گوش همه می‌رسد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president