آوای جنوب

فرمانده انتظامي استان:

دستگیری قاچاقچیان شمش طلا در یاسوج

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از غلامزادهدستگیری دو قاچاقچی شمش طلا در یاسوج و دو همدستشان در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “غلامعباس غلامزاده” با اعلام این خبر، گفت: در پی وصول خبری مبنی بر خرید و فروش شمش های طلای قاچاق در شهر یاسوج روز گذشته مأموران پلیس امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

وی اظهار داشت: مأموران پس از شناسایی و دستگیری دو متهم در یاسوج، در بازرسی از آنها دو قطعه شمش طلا به وزن ۹۲۰ گرم کشف کردند.

غلامزاده عنوان کرد: مأموران در تحقیقات خود همدست این دو متهم را در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از منزل سه قطعه شمش طلا به وزن دو کیلو و ۹۹۱ گرم و چهار سوت، شش عدد فشنگ تفنگ برنو، سه عدد جام فلزی، یک عدد کف گیر، یک عدد گلوله سنگی، سه عدد نمک پاش، یک عدد مجسمه کوچک، یک عدد گردنبند و یک عدد بازوبند کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مأموران همچنین دیگر همدست این افراد را در منطقه سردشت شهرستان لردگان دستگیر کردند.

غلامزاده در پایان خاطر نشان کرد: برابر بررسی های انجام شده شمش های کشف شده از خارج وارد کشور شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president