آوای جنوب

سرهنگ بازیان خبر داد:

دستگیری فروشنده قرص های غیر مجاز با مجوز کمپ ترک اعتیاد در گچساران

بازیانفرمانده انتظامی شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۳۱۷۰ عدد قرص متادون، ترامادول، بوپرنورفین و ۹۹ بطری شربت متادون از فردی که با مجوز کمپ ترک اعتیاد فعالیت می کرد، توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب، “سرهنگ علی کرم بازیان” در این رابطه گفت: برابر اخباری مبنی بر توزیع قرص های غیر مجاز با قیمت بسیار بالا در سطح شهر گچساران موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بازیان ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته، ماموران فردی را که تحت پوشش کمپ ترک اعتیاد فعالیت می کرد و شب ها به توزیع این قرص مشغول بود را شناسایی و زیر نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: پس از محرز شدن صحت فروش قرص های غیر مجاز توسط این فرد مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۳۱۷۰ عدد قرص متادون، ترامادول، بوپرنورفین و همچنین در بازرسی های بعدی از منزل این متهم ۹۹ بطری شربت متادون با محتوای هر بطری ۲۵۰ سی سی کردند.

بازیان در پایان به آوای جنوب گفت: همراهی و مشارکت مردم با پلیس می تواند در بهبود نظم و امنیت اثر گذاری فوق العاده ای داشته باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president