آوای جنوب

درخواست کمک ۲۳ میلیارد تومانی شهردار یاسوج از معاون رئیس جمهور

جاویدشهردار یاسوج برای توسعه خدمات شهری و ایجاد زیرساخت‌ها درخواست کمک ۲۳ میلیارد تومانی از معاون راهبردی رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور کرد.

آوای جنوب؛

محمدعلی جاوید صبح امروز و پیش از سفر دو روزه محمد باقر نوبخت معاون راهبردی رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: خوشبختانه معاون رئیس‌جمهور با سفر در استان و حضور در شهر یاسوج پروژه‌های مهم عمرانی شهرداری این شهر را مورد بازدید قرار خواهد داد.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون رئیس جمهور فردا جمعه یک دیدار و یک کلنگ‌زنی در شهر یاسوج خواهد داشت به این ترتیب که ابتدا از پارک جنگلی این شهر بازدید خواهد کرد و در ادامه کلنگ‌ پل چهارم بشار توسط این مسئول کشوری به زمین زده می‌شود.

جاوید افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری یاسوج که مستقیماً با گردشگری و توسعه این حوزه در مرکز استان سرکار دارند، پارک جنگلی است که مطالعات و طراحی آن را انجام دادیم و مناقصه آن انجام شده است و این پروژه به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی در ادامه به پل چهارم بشار و هزینه‌های آن اشاره کرد و گفت: فردا و با حضور این مسئول ارشد کشوری پل چهارم بشار واقع در انتهای بلوار رجاء و بر روی رودخانه بشار کلنگ‌زنی می‌شود که با این کار بر زیبایی شهر یاسوج افزوده و گره‌های ترافیکی تا حدود زیادی برطرف می‌شود.

شهردار یاسوج افزود: پل چهارم بشار برای ساخت و تکمیل کلی طرح به ۱۳ میلیارد تومان نیاز دارد که از محل اعتبارات استانی اکنون تنها ۱/۵ میلیارد تومان پل داریم. باید در سفر فردا معاون محترم رئیس‌جمهور در این خصوص شهرداری یاسوج را یاری کند.

وی در پایان یادآور شد: در صورت تأمین اعتبار مدت اجرای پروژه ۱۸ ماه خواهد بود. تنها مشکل ما اکنون بحث اعتبارات است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president