آوای جنوب

دراتفاقی عجیب/حکم موسوی اصل لغو شد/”سراج” رئیس دانشگاه پیام نورشد

شناسنامه موسوی اصل مهر جبهه پایداری در آن حک شده است بر همین اساس قاعدتا این انتصاب اختلافات جریانات سیاسی را در استان بر افروخته می کرد

سراجبر اساس اطلاعات رسیده و اخبار روز گذشته، قرار بود که امروز با حضور حسینی معاون اداری و مالی سازمان پیام نور کشور و گلستانی رئیس حراست سازمان پیام نور کشور تودیع و معارفه عنایت الله نجیب‌زاده و سید علی موسوی‌اصل امروز صبح در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود ولی این مراسم با مخالفت‌های زیادی از سوی اصلاح‌طلبان روبرو شد و حکم موسوی‌اصل لغو گردید.

آوای جنوب؛

شنیده ها حاکی از این است شناسنامه موسوی اصل مهر جبهه پایداری در آن حک شده است بر همین اساس قاعدتا این انتصاب اختلافات جریانات سیاسی را در استان بر افروخته می کرد و بخاطر تبعات این انتصاب مخالفتهایی صورت گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اتفاقات رخ داده در زمینه معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور گفت: ریاست دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد دو گزینه بیشتر ندارد.

سیدموسی خادمی صبح امروز در حاشیه کلنگ‌زنی پارک بزرگ بانوان شهر یاسوج با اشاره به اتفاقات رخ داده در خصوص مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در داخل استان دو گزینه برای ریاست دانشگاه پیام‌نور بیشتر وجود ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دکتر سید‌علی موسوی‌اصل و دیگری دکتر علی سراج هستند که یکی از آنها به عنوان رئیس دانشگاه انتخاب می‌شود.

خادمی عنوان کرد: یکی از این دو گزینه برای ریاست دانشگاه پیام‌نور صلاحیت دارد و در نهایت برای ریاست دانشگاه معرفی می‌شود.

گفتنی است صبح امروز با حضور مدیرکل حراست پیام نور کشور، دکتر سید علی سراج به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. مدیریت سایت کلمس نیوز(عبدالهی فرد) گفت:

    استاد ارجمند جناب آقاى دکتر سراج

    با کمال مسرت انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان ریاست دانشگاه پیام نورکهگیلویه و بویراحمد، که بحق از سرمایه های ارزشمند این استان می باشید، صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله های رفیع توسعه آن مرکز بوده و نوید بخش نشاط و تحرک فرهنگى و آموزشی آن استان خواهد بود. موفقیت و سربلندی شما را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم.

  2. ,دانش محمدی گفت:

    بنده از فارغ التحصیلان دکتری دانشگاه تربیت مدرس هستم. افتخار آشنایی با جناب دکتر موسوی اصل را ندارم و امیدوارم از ایشان هم در پست های دیگر به عنوان یکی از مدیران استان برای خدمت رسانی استفاده شود. م اما دکتر سراج را حدود ۷ سال و از زمانی که دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس تهران بودند می شناسم. ایشون به هیچ وجه شخصیتی سیاسی نیست و کاملا علمی است گواه این مدعا شاگرد اول بودن ایشان از مقطع لیسان تا دکتری و،داشتن یک رزمه پژوهشی قوی و عضویت در بنیاد ملی نخبگان است. اساتید گروه ادبیات فارسی تربیت مدرس ایشان را یکی از بهترین فارغ التحصیلان این گروه می دانند. علاوه بر بعد علمی، ایشان فردی با ذکاوت، اخلاق مدار، دارای روابط اجتماعی بالا، متعصب نسبت به ایران و خدمت رسانی به استان کهگلویه و بور احمد هستند. دکتر سراج از نخبگان این استان است و قطعا به کارگیری ایشان در پست های مدیریتی کلان می تواند مبدا خدمات و تحولات شایانی به این منطقه محروم باشد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president