آوای جنوب

حمایت طایفه غیور بناری از فرزندشان/ شفیعی زاده: آمده‌ام تا خادم همه مردم شهر باشم+ تصاویر

آوای جنوب، 

به گزارش آوای جنوب دکتر علی شفیعی زاده  جوانی شایسته با شعار خدمت بی منت برای حضور در  ششمین دوره شورای شهر دوگنبدان روز گشته در نشست هم‌اندیشی با جوانان طایفه بناری به ایراد سخن پرداخت.

وی هدف از ورود به این عرصه را 《خدمت بی منت و تلاش در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان عزیز گچسارانی》 اعلام کردند.

در این نشست شفیعی زاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که مشارکت حداکثری در انتخابات را نشانه اقتدار و عظمت ایران اسلامی دانسته اند، گفت: انتخاب اصلح و فرد صالح باید اصل باشد، زیرا افرادی که در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا منتخب می شوند، پل ارتباطی ملت و دولت هستند.

وی ادامه داد: تشکیل شورا نه تنها یکی از الزامات دنیای کنونی است بلکه شور و مشورت و شورا ریشه در دین و اعتقادات مذهبی ما دارد.

این کاندیدا ابراز کرد: شورا پایگاه و نهادی است که به وسیله خود مردم برای خدمت به مردم بنا نهاده می‌شود و چیزی نیست جز مردم سالاری که مردم تصمیم بگیرند به چه کسانی برای خدمت رسانی به خود اعتماد کنند.

این کاندیدای شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه شورا پایگاه اعتماد مردم است، افزود: هر کس که به عنوان عضوی از شورا انتخاب می‌شود در واقع خود را در معرض آزمون قرار داده است، عضو شورا باید بتواند برامیال نفسانی خود فائق آید و در راه خدمت رسانی به شهروندان قدم بردارد.

شیفعی زاده اذعان کرد: خرسندم که انتخابات شورای شهر بهانه‌ای شد تا در این مکان گرد هم آییم تا آغزی باشد برای اتحاد و وحدت هرچه بیشتر در همه عرصه های زندگی.

این کاندیدای جوان که خود از دل فرزندان محلات پایین دست شهر است، عنون کرد:با کسب اجازه از شما بزرگان در کار و زار انتخابات شورای شهر دوگنبدان وارد این عرصه شده ام و لذا از انجایی که متاسفانه شورای شهر نسبت به زیرساختهای شهر در برخی از محلات از جمله آبگرمو, بازار روز، سادات، رزمندگان، ۱۰۸ دستگاه، باغ فردوس و قسمتی از پانصددستگاه کم توجهی و حتی بی توجهی شده  برآن شدم که ضمن اعلام کاندیداا شدن خود حقوق پایمال شده شهروندان را بگیرم و این راه میسر نمی شود مگر با همت شما جوانان و غیور طایفه بناری.

وی اذعان کرد: این شما جوانان هستید که می توانید سرنوشت شهر را رقم بزنید و این شما هستید که می توانید آینده شهر را نقش آفرین کنید.

شفیعی با اشارهبه اینکه با توکل برخداخداوند و با همت بالای شما بزرگان گام در این عرصه نهادم، افزود: دستم را بگیرید تا صدای رثای شما در شورای شهر باشم و با پشتوانه شما جوانان غیور اجازه ندهم حق کسی پایمان شود.

این کاندیدای جوان شورایشهر دوگنبدان تصریح کرد: هستند کسانی که می خواهند ما در این راه همکاری و در این مسیر سنگ اندازی کنند اما با شناختی که از شما جوانان و متعصب دارم با توگل برخدا نقشه آنان خنثی خواهد شد.

شفیعی زاده خاطرنشان کرد: شملا جوانان نه تنها در شورای شهر بلکه در تعیین نماینده مجلس نقش موثری دارید.

وی افزود: از همین جا اعلام میکنم در حد توانم نه تنها برای طایفه بزرگ و سترگ بناری بلکه برای آن فقیری که محلات پایین دست شهردر رفع مشکلات آنها برخواهم آمد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president