آوای جنوب

حجازی: ما خواستار اجرای عدالت از سازمان امور مالیاتی هستیم/ اختلاس ها در کشور به صورت زنجیروار به هم وصل است

آوای جنوب،

امام جمعه گچساران گفت: اختلاس ها در کشور به صورت زنجیروار به هم وصل هستند و یک نفر می‌خواهد که این زنجیره را قطع کند.

حجازی: ما خواستار اجرای عدالت از سازمان امور مالیاتی هستیم/ اختلاس ها در کشور به صورت زنجیروار به هم وصل است

به گزارش آوای جنوب از گچساران، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در آیین افتتاح ساختمان امور مالیاتی گچساران که با حضور رئیس کل امور مالیاتی کشورو مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با تبریک دهه فجر اظهار کرد: وقتی که از زبان فرماندار گچساران شنیدیم رئیس امور مالیاتی کشور لر زبان و از تبار پلدختر است یک خاطره ای در ذهنم تداعی کرد.

 وی با بیان اینکه در دوران سیل در آن منطقه مدتی حضور داشتیم  افزود:  اگر معیار را دین قرار  دهید و عادلانه برخورد کنید، انتظار داریم مجموعه امور مالیاتی به وظیفه خود به درستی عمل کنند.

 امام جمعه گچساران ابراز کرد: عدالت اساسی‌ترین و  به معنای واقعی اینکه امام رضوان الله (ع) شهدای والا مقام  که  به زندان رفتند و تازیانه خوردند.

 حجازی با بیان اینکه مهمترین بی عدالتی این است که شخص اول مملکت  شایستگی آن جایگاه، خائن به ملت و خدمت به ملت را نداشته باشد این می شود اساس بی عدالتی، افزود:  در آن زمان شخص  اول مملکت حرمت بانوان را  به باد  داده بود و شرف برای بانوان نگذاشته بود و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی  در این مملکت  به بانوان شرف و آبرو  داده شد.

وی   با بیان اینکه در یک کلام در آن زمان عدالت وجود نداشت، افزود: وظیفه ما اطاعت از خدا است.

امام جمعه گچساران  ادامه داد:  آن جا که می شود به استان های کم برخوردار  مانند استان ما و استان های این چنینی  که کم برخوردارند توجه بیشتری شود  و بی‌‌عدالتی هم‌نباشد .

حجازی ادامه داد: ما نمی گوییم که حقوق سایر استان ها را ندهید و حقوق و سهم آنها را به ما بدهید ما خواستار چنین چیزی نیستیم  و ما خواهانیم که این عدالت برای همه یکسان باشد.

 امام جمعه گچساران ابراز کرد: اختلاس ها  در کشور به صورت زنجیروار به هم وصل هستند و یک نفر می‌خواهد که این زنجیره  را قطع کند.

 وی ابراز کرد:  استان ما جز استان هایی است که ریل قطار ندارد و  فرودگاه آن درآمد آن چنانی ندارد.

حجازی خاطرنشان کرد: اگر ما می خواهیم سخن از عدالت بگوییم  موارد بسیار زیادی است، گفت: قریب بر ۱۸ هزار نفر در این شهرستان  بیکار هستند در حالی که یک چهارم نفت و گاز کشور در این شهرستان تولید می شود و این یک نمونه بارز بی عدالتی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president