آوای جنوب

حاجی زاده: استاندار هیچ‌گونه تعللی را در بهره‌برداری از بیمارستان نرگسی گچساران را نمی‌پذیرد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار هیچ گونه تعللی را در به سرانجام رسیدن این پروژه را نمی‌پذیرد چرا که این بیمارستان برای شهرستان و استان حائز اهمیت است.

حاجی زاده: استاندار هیچ‌گونه تعللی را در بهره‌برداری از بیمارستان نرگسی گچساران را نمی‌پذیرد

به گزارش آوای جنوب از گچساران، نشست بررسی و روند تکمیل و تجهیز بیمارستان ۱۴۰ تختوابی نرگسی گچساران  با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار، شهردار و دیگر مسوولان بهداشت و درمان برگزار شد.

در این نشست  کیامرث حاجی زاده اظهار کرد: از اواخر دی ماه  سال گذشته تا کنون برای سرعت بخشیدن و تکمیل این پروژه درمانی در گچساران  به طور مستمر جلساتی برگزار شد و هفتگی از روند پیشرفت این پروژه اطلاعاتی را کسب کرده‌ایم.

 وی ادامه داد: در این مدت بیمارستان نرگسی گچساران  از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده اما برای  تحویل این پروژه و بهره‌برداری از آن هنوز نواقصی وجود دارد که مقرر شده این نواقص تا پایان فروردین ماه تکمیل شود.

معاون عمرانیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد : راه اندازی بیمارستان یک کارپیچیده ای است و با یک کار ساختمانی تفاوت دارد.

 حاجی زاده عنوان کرد:  پایان سال و شیوع ویروس جهش یافته اانگلیسی یکی از دلایلی است که موجب شده بیمارستان نرگسی گچساران تا کنون به بهره برداری نرسد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان گچساران در محور ترانزیتی قرار دارد و بهره برداری از این بیمارستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: استاندار و وزارت بهداشت به هرچه سریعتر به سرانجام رسیدن این پروژه تاکید دارند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:استاندار هیچ گونه تعللی را در به سرانجام رسیدن این پروژه را نمی‌پذیرد چرا که این بیمارستان برای شهرستان و استان حائز اهمیت است.

 حاجی زاده عنوان کرد: اکنون شرایط بحرانی است و تعلل و سهل انگاری در این پروژه خوشیاند و جایز نیست.

وی خاطرنشان کرد: کار نسبت به روز اول پیشرفت خوبی داشته است و در شرایط خوبی قرار گرفته ایم اما برای تکمیل این بیمارستان باید پیمانکار  نیروهای خود را در چند شفت کاری مشغول به کار کند تا ان پروژه به سرانجام برسد.

لازم به ذکر است، بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی دوگنبدان  بزرگترین بیمارستان در حال ساخت گچساران است که در زمینی به مساحت چهار هکتاربا زیربنای ۱۰هزار و۷۰۰متر مربع در ۶ طبقه و ۲ بلوک  در حال ساخت است.

 بیمارستان نرگسی گچساران  دارای بخش های اورژانس با ۲۵ تخت، درمانگاه، «سی سی یو» با چهار تخت، ۶ تخت «آی سی یو»، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

 کار ساخت این بیمارستان واقع در میدان نرگسی دوگنبدان از مرداد ماه ۹۲ آغاز شده در چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president