آوای جنوب

جعفری و زینل زاده می مانند/قشقائی در انتظار تصمیم نشست بزرگان

.

آوای جنوب

جلسه دیشب اصولگرایان گچساران و باشت در حالی به پایان رسید که سردار وحدت انصراف خود را اعلام کرد اما هنوز تکلیف جریان اصولگرایی مشخص نشده است.

بیعت اصل که در این مدت نشان داده بود کاندیدی است که نه منتظر رد صلاحیت رقیب است و آشکارا و بدون پروا انتقاداتش را به نماینده و عملکرد او بیان می کرد دیشب اعلام کرد جام زهر را می نوشم و کنار می روم.

بیعت اصل بنیانگذار وحدت اصولگرایان در این نشست بیان کرد که به احترام مردم دیارم و هواداران سردرگم در راستای وحدت کاسه زهر را می نوشم و سکوت اختیار می کنم و میدان را به دیگر ‌کاندیداها هر دو جناح سیاسی(اصولگرا و اصلاحطلب) واگذار می نمایم و درآینده مسیرم را انتخاب خواهم کرد.
پیش از او پاکدل نیز انصراف خودش را به صورت رسمی اعلام کرده بود.
شب گذشته در حالی سید قدرت الله حسینی به عنوان کاندید باوی خروجی جلسه اصولگرایان گچساران و باشت بوده است که در بویراحمد هنوز سه گزینه وجود دارد.
برخی بر این باور هستند که خروجی گزینه بویراحمد در جمعه آینده مشخص خواهد شد و از میان علیمراد جعفری؛ اردلان زینل زاده و زراعت کیش یک نفر به عنوان کاندید بویراحمد معرفی خواهد شد اما شنیده ها حکایت از آن دارد این اتفاق نخواهد افتاد.
شنیده ها حکایت از آن دارد زراعت کیش به دنبال آن است تا در لیست تهران قرار بگیرد و علیمراد جعفری و زینل زاده بنا به تصمیمی که در سر هر دو می گذرد تا لحظه آخر در صحنه خواهند ماند و اینگونه به نظر می رسد بویراحمد تا آخرین روزهای نزدیک به انتخابات با دو گزینه زینل زاده و جعفری در صحنه حضور دارند؛ هر چند هر دو یکدیگر را ساپورت خواهند کرد اما تصمیم را در روزهای آخر خواهند گرفت و منتظر اتفاقات آینده هستند.

در آن سو و جریان قشقایی بعد از آنکه احمد خورشیدی اعلام کرد امکان آن وجود دارد که به صحنه انتخابات ورود کنم و پس از دیدارهایش با یوسف باقری و علی فولادی وندا و پس از آن حضور باقری و فولادی در گچساران و دیدارهایی که داشته اند حکایت از آن دارد قشقایی نیز بدون از کاندید نخواهد بود چنانکه در روزهای آینده نشست بزرگی در استان فارس در این خصوص و تصمیم گیری برای تعدادی از شهرها گرفته خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president