آوای جنوب

جریمه ۲ میلیونی ۹۰۶خودرو در گچساران

آوای جنوب،

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: در اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی در این مدت ۲۷۰۰خودرو با پلاک های غیر بومی از مبابرگشت داده شد.

2700خودرو از مبادی ورودی و خروجی گچساران برگشت داده شد

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، ارسلان خادمی در هفتاد و هفتمین نشست ستاد  کرونا شهرستان اظهار کرد: از زمان تصویب و راه اندازی جاده کمربندی گچساران  نیروی انتظامی در راستای وظایف خود اقدام به کنترل مبادی شهر کرد.

وی  ادامه داد: نیروی انتظامی در راستای وظایف خود و تصویب ستاد کرونا مبنی بر بازرسی و نظارت بازار  از ابتدای سال‌جاری تا کنون ۴۴۵موردبازرسی از بازار به عمل آوزده  که منجر به پلمب ۲۰مورد از اصناف متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی شد.

 جانشین فرمانده نیروی انتظامی گچساران  اذعان کرد: در اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی در این مدت ۲۷۰۰خودرو با پلاک های غیر بومی برگشت داده شد.

خادمی خاطر نشان کرد:  با توجه به شرایط شهرستان و اعمال محدودیت‌ها تردد در ساعات شبانه  تعداد ۹۰۶ دستگاه خودرو جریمه ۲ میلیون ریالی  شدند.

وی ادامه داد: همچنین ۳۰ دستگاه خودرو که  قانون را نقض کرده  و پلاک‌های خود را مخدوش کرده  خودرو ی آنها توقیف شد.

 جانشین فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: برای کنترل تردد در ساعت های شبانه روز از دوربین‌های ثبت تخلف  استفاده می شود و خودروهای متخلف جریمه و اعمال قانون خواهند شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president