آوای جنوب

توضیحات فیاض‌بخش پیرامون نشست اصولگرایان کهگیلویه در تهران

فیاض بخشدومین نشست اصولگرایان کهگیلویه در تهران برگزار شد و همانند نشست اول مطالب درست و اشتباه پیرامون این نشست در محافل گوناگون مطرح شده است
آوای جنوب؛

دومین نشست اصولگرایان کهگیلویه در تهران برگزار شد و همانند نشست اول مطالب درست و اشتباه پیرامون این نشست در محافل گوناگون مطرح شده است که فیاض‌بخش از حاضرین این نشست توضیحاتی داده که از نظر خوانندگان گرامی می‌گذرد.

متن ارسالی دکتر فیاض بخش بدین شرح است؛
با احترام، با توجه به درج اخباری کذب در یکی از سایت‌های محلی در خصوص دومین نشست اصولگرایان کهگیلویه، نکات زیر جهت اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی ارسال می گردد.
۱- اصل نشست دوستان در تهران صحت داشت، منتها در منزل شخصی دکتر مژدهی پور نبوده است.
۲- هدف از این جلسه رفع کدورت چندین ساله دوستان و ارایه راهکارهایی جهت ایجاد وحدت و همدلی در صحنه های مختلف سیاسی اجتماعی آینده استان و شهرستان ها بوده است و نه انتخاب کاندید واحد، که خوشبختانه آنچه انتظار می رفت تحقق پیدا کرده و امید است در جلسات آینده نتیجه مطلوب حاصل گردد.
۳- همانطور که قبلا نیز اشاره شد، در انتخابات آینده، رقیب تنها حجه الاسلام والمسلمین بزرگواری نیست ، لذا تشکیل این جلسه صرفا به خاطر شکست ایشان، خبری کذب و کاملا غیر منصفانه می باشد.
۴- مطلب مربوط به تعیین کاندیداتوری دکتر مژدهی پور و یا عقب نشینی ایشان و همچنین عدم قاطعیت آقای موحد جهت کاندیداتوری نیز کاملا بی اساس می باشد.
در پایان از سایت های استان انتظار میرود با توجه به تجربه ناموفق منبع غیرموثق قبلی که «گزارشی کذب در مورد برخورد تند آقایان موحد و مژدهی پور در نشست ۲۰ آذر ارایه کردند»، به منظور حفظ اعتبار و اعتماد مردم به آن رسانه، نظارت بیشتری بر صحت و سقم مطالب دریافتی و منابع گزارش اخبار انجام گیرد، چرا که گزارش مطالب دروغ و کاملا دور از واقعیت، چیزی غیر از تشنج در جامعه و تحریک افکار عمومی و بی اعتمادی مردم به رسانه ها را در پی نخواهد داشت.

با تشکر
حسین فیاض بخشroozgozar.com-0010

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president