آوای جنوب

توصیه پرفسور ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران به جوانان کهگیلویه و بویراحمدی

تک تک جوانان این استان و کشور سعی کنند وقتشان را صرف کارهای بیهوده نکنند و تا می توانند بخوانند و یاد بگیرند تا به قله های موفقیت برسند

۷۶۴۲۸۲پدرعلم پیوند کبد ایران به جوانان کهگیلویه و بویراحمدی توصیه کرد وقتشان را هدر ندهند و تا می توانند درس بخوانند.

آوای جنوب؛

پرفسور سید علی ملک حسینی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه کنگره بین المللی خون در یاسوج به خبرنگاران گفت: امروزه رقابت و مسابقه ای بین کشورهای مختلف در زمینه علمی وجود دارد و هر کس علم بیشتری یاد گیرد و بهتر عمل کند او برنده است.

وی تاکید کرد: تک تک جوانان این استان و کشور سعی کنند وقتشان را صرف کارهای بیهوده نکنند و تا می توانند بخوانند و یاد بگیرند تا به قله های موفقیت برسند.

ملک حسینی اظهار داشت: دانایی، تحصیل و یادگیری شرط موفقیت است و باید اول بخوانیم، بدانیم و به آن عمل کنیم.

وی با اشاره به پیشرفتهای شهر یاسوج پس از انقلاب گفت: زمانی که ما برای ادامه تحصیل به شیراز رفتیم، وقتی برای عید نوروز می خواستیم به خانه برگردیم ابتدا با ماشین به سپیدان می آمدیم و چون جاده و ماشینی نبود با پای پیاده و آن هم در برف مسیر ۸۰ کیلومتری سپیدان تا یاسوج را طی می کردیم.

پدر پیوند کبد ایران افزود: الان شهر یاسوج با بسیاری از شهرهای بزرگ کشور برابری می کند و همه به دنبال کسب علم هستند اما باز هم عقب هستیم و باید تلاش کنیم به سطح جهانی برسیم.

جایی زیباتر از کهگیلویه و بویراحمد ندیده ام

وی همچنین در خصوص کنگره بین المللی خون گفت: برگزاری این کنگره بستری برای تبادل افکار و معلومات در عرصه پزشکی ایجاد می کند و موجب ارزیابی بهتر محققین از خود خواهد شد.

ملک حسینی تصریح کرد: مهمتر از این شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد به کشور و خارج از کشور معرفی می شود.

وی تاکید کرد: زیباتراز شهر یاسوج و استان کهگیلویه وبویراحمد جایی را ندیده ام و باید افتخار کنیم که در چنین سرزمینی به دنیا آمده ایم و زندگی می کنیم.

ملک حسینی گفت: خوشبختانه بچه های کهگیلویه و بویراحمد هرجا هستند باهوش و با استعدادند و توانسته اند در عرصه های مختلف بدرخشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچسارانی گفت:

    با سلام،
    جناب پروفسور، شما افتخار همه استان و نه فقط مردم عزیز یاسوج هستید. باامید به آن که همه فرزندان ایران خصوصا” شهر به شهر استان عزیزمان، با همدلی و به کار بستن نصایح گهربار جنابعالی و الگوبرداری از تلاش های صادقانه تان مایه افتخار برای ایران و سربلندی برای استان شوند.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president