آوای جنوب

تقدیر امام جمعه چرام از قوه قضائیه در مورد حکم مهدی هاشمی

هیچکس حق ندارد با فشار و تهدید قوه قضائیه را زیر سوال برده یا مانع از اجرای حکم شود

امام جمعه چرام از قوه قضائیه برای صدور حکم مهدی هاشمی تشکر کرد و گفت: کسانی که دستشان به بیت‌المال باز است باید مواظبت کنند.امام جمعه

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور حکم مهدی هاشمی و با تاکید بر اینکه کسانی که دستشان به بیت‌المال باز است باید مواظبت کنند، اظهار کرد: هر کجا کج‌روی صورت گیرد، قوه قضائیه موظف است بدون در نظر گرفتن سمت، نصب و مقامش با وی برخورد کند.

امام جمعه چرام ضمن تقدیر و تشکر از قوه قضائیه به دلیل صدور این حکم، عنوان داشت: هیچکس حق ندارد با فشار و تهدید قوه قضائیه را زیر سوال برده یا مانع از اجرای حکم شود.

وی با بیان اینکه برای ریشه‌کن کردن مفاسد اقتصادی دو راه وجود دارد، خاطرنشان کرد: افراد فاسد در راس امور قرار نگیرند و دیگر اینکه قوه قضائیه در برخورد با متخلفین یکسان برخورد کند.

حجت‌الاسلام طزری ابراز کرد: در صورتی که دو شرط فوق تحقق یابد، یقیناً مفاسد اقتصادی از جامعه اسلامی رخت برخواهد بست و شاهد مشکلاتی که روزانه در رسانه‌ها هستیم نخواهیم بود.

خطیب جمعه چرام تصریح کرد: ما از این حرکت قاطعانه قوه قضائیه حمایت می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم که با ادامه دادن این روند کاری کنند که هیچ‌کس در صورت تخلف در حکومت اسلامی احساس امنیت نکند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president