آوای جنوب

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خبر داد

تشریح ویژه‌برنامه‎های هفته بسیج در گچساران

انصاریفرمانده سپاه ناحیه گچساران ویژه‌برنامه‎های هفته بسیج در این شهرستان را تشریح کرد.

آوای جنوب؛

سرهنگ جهانگیر انصاری ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته بسیج که با حضور فرماندار گچساران و دیگر مسئولان اجرایی شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه به منظور هماهنگی هرچه بهتر در برگزاری مراسم‌های هفته بسیج با هدف بزرگداشت این هفته در شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه باید در همه مسائل به ویژه در کارهای فرهنگی بسیجی‌وار شرکت کنیم، افزود: بنا به فرموده مقام عظمای ولایت بسیج یعنی حضور در میدان‌هایی که نظام مقدس اسلامی، وظیفه انسانی و نیازهای کشور که وی را جهت شرکت در آن فرا می‌خواند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) در خصوص تشکیل بسیج و اهمیت آن، بسیج را شجره طیبه در جامعه خواند و بیان کرد: بسیج و بسیجی مصداق کاملی از ایثار، رشادت، فداکاری و عشق به پروردگار است.

انصاری در بخشی از سخنان خود با اشاره به روزشمار هفته بسیج، عنوان کرد: هفته بسیج از جمعه ۳۰ آبان و ۲۷ محرم آغاز و تا پنج‌شنبه ۶ آذرماه ادامه خواهد داشت که در این راستا برنامه‌های متنوعی جهت گرامیداشت این هفته در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه روزهای این هفته هر کدام به نام و شعار خاصی مزین شده است، ادامه داد: جمعه ۳۰ آبان‌ماه با عنوان بسیج، ولایت‌مداری و انتظار، شنبه یکم آذرماه بسیج، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی، یک‌شنبه دوم آذرماه با عنوان روز بسیج دانشجویی و طلبه ، روز بسیج، جوان و خودباوری، دوشنبه سوم آذرماه بسیج، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی، سه‌شنبه چهارم آذرماه بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی، چهارشنبه پنجم آذرماه روز بسیج مستضعفین در راه بیت‌المقدس و پنج‌شنبه ششم آذرماه بسیج، ایثار و میثاق با شهدا نام‌گذاری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبات و طرح‌های پیشنهادی جهت اجرای برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان، خاطرنشان کرد: امید است که مسئولان اجرایی در راستای خدمت‌گذاری صادقانه به مردم و به ویژه جامعه ایثارگری در اجرای برنامه‎های بزرگداشت این هفته همکاری کنند.

انصاری با بیان اینکه خدا را شاکریم که لباس مقدس سربازی را بر تن ما کرده تا در این نظام که خون‌بهای شهیدان است به مردم خدمت کنیم، اذعان کرد: سعی ما بر این است که امسال با روحیه بسیجی و تعامل مدیران بسیجی ادارات شهرستان نیز برنامه‎هایی در خور شان و منزلت مردم و به ویژه جامعه ایثارگری برگزاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه ادارات سنگر ما هستند، گفت: در این جلسه مقرر شد مدیران ادارات گچساران در هفته بسیج با پوشش بسیجی و نماد بسیج و چفیه در محل ادارات حضور پیدا کرده تا مردم و ارباب رجوعی که مراجعه می‌کنند بدانند مدیران ما بسیجی هستند.

وی افزود: نصب بنر و فضاسازی شهر، نصب سنگر نمادین در جلوی درب ادارات، برگزاری ایستگاه صلواتی، غبارروبی مزار شهدا و دیدار عمومی فرماندهی و معاونت‎های سپاه ناحیه با مردم… از جمله برنامه‎های این هفته در گچساران است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران یادآور شد: غبارروبی گلزار مطهر شهدای شهرستان با حضور مدیران ادارات ملبس به لباس بسیج در روز پنج‌شنبه مورخ شش آذرماه راس ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president