آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد

تسریع در اجرای پروژه آبرسانی به دشت امامزاده جعفر(ع) گچساران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسریع در اجرای پروژه آبرسانی به اراضی ماهور باشت و دشت امامزاده جعفر شد.

آوای جنوب؛

سیدموسی خادمی ظهر در جلسه هماهنگی انتقال آب به اراضی دشت ماهور و امامزاده جعفر شهرستان گچساران با بیان اینکه کم‌کاری پیمانکار باعث هدر رفتن زمان اجرای این طرح شد، اظهار کرد: شرکت آب منطقه‌ای هر چه سریع‌تر بر روند اجرای این طرح نظارت داشته باشد و مشکلات پیش‌رو را حل و فصل کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح باید تا پایان سال جاری تحویل داده شود، افزود: اعتبار خوبی هم در سال جاری و هم در سال آینده به این پروژه اختصاص داده شده که باید هر چه سریع‌تر نواقصات رفع شود و پیمانکار هم باید پای کار باشد.

وی با بیان اینکه گزارشات اجرای این پروژه به صورت هفتگی به استانداری ارسال شود، گفت: طرح آ‌برسانی به اراضی کشاورزی دشت ماهور و امامزاده جعفر شهرستان گچساران در سه هزار و ۵۰۰ هکتار انجام می‌‌گیرد که تاکنون اقدام قابل قبولی در این خصوص انجام نشده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کل اتصالات مورد نیاز برای این طرح تا اوایل هفته آینده وارد کارگاه می‌شود، اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان جلساتی را با پیمانکار این طرح برگزار کند و در خصوص بحث ایستگاه پمپاژ، معارضات اجتماعی، اتصالات روزانه و تعداد اکیپ‌ها به جمع‌بندی نهایی برسند، ضمن اینکه معارضات و مشکلات طرح توسط فرماندار گچساران حل و فصل شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president