آوای جنوب

تذکرات و هشدارهای رئیس دادگستری و فرمانده نیروی انتظامی/ بانقض کنندگان قانون انتخابات برخورد می‌شود/امنیت اداری در بین کارکنان حفظ شود

آوای جنوب

رئیس دادگستری شهرستان گچساران گفت: مدیران باید اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت و امنیت اداری را در بین کارکان حفظ کنند.

تذکرات رئیس دادگستری به مدیران گچسارانی/ امنیت اداری در بین کارکنان حفظ شود

به گزارش آوای جنوب از گچساران رهام دیانت در نشست شورای اداری شهرستان گچساران که با ریاست فرماندار و با حضور روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن ایام نوروز و بحث امنیت  است  که قسمتی از موضوع امنیت مربوط به اعضای شورای ادرای است.

وی ادامه داد: همانگونه که در قانون دادرسی کیفری تثبیت شده است هر مدیری که  در حوزه کاری خود از وقوع جرم مطلع شود باید ظرف مدت  ۲۴ساعت به دادستانی انعکاس دهد.

 رئیس دادگستری  گچساران همان گونه که ماده ۲ قانون مجازات اسلامی مصوب شده است هر گونه  عدم انکعاس جرم برای آن مدیر  است.

 دیانت افزود: انتظاری که از مدیران است  در این ایام باقی مانده از سال و  همچنین تعطیلی ایام نوروز  این را مد نظر داشته باشند که امنیت اداره را از طریق امکاناتی که در اختیار دارند از جمله نیروی انسانی و دوربین‌های مداربسته  حفظ کنند.

وی در ادامه ابراز کرد: با توجه به اینکه ۳ انتخابات را  پیش رو  داریم که   یکی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس، شورای اسلامی و ریاست جمهوری را داریم  که طبق قانون ما مسوولان باید  اصل بی طرفی خود را حفظ کنیم.

 دیانت ابراز کرد: مدیران باید اصل بی طرفی را رعایت و امنیت اداری را در بین کارکان  و اصل بی طرفی خود را حفظ کنند.

 رئیس دادگستری گچساران خاطرنشان کرد : استفاده از امکانات دولتی  در انتخابات به نفع شخص خاص ممنوع است و هر جایی که مدیران دولتی از امکانات دولتی به نفع شخص خاصی استفاده کنند ، این امکانات توقیف و مراتب به دادگستری اعلام شده و تا کنون چندین مدیر مرتکب تخلف شده اند و تذکرات لازم به آنها داده شد اما دیگر این تذکرات داده نمی شود و برابر قانون با آنها برخورد خواهد می شود.

برخورد قانونی با نقض کنندگان قانون انتخابات در گچساران

 در ادامه فرمانده نیروی انتظامی گفت: هر مسوولی خارج از چارچوب قوانین انتخابات اقدامی کند حتما برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

برخورد قانونی با نقض کنندگان قانون انتخابات در گچساران

سرهنگ  سید محمد موسوی  در نشست شورای اداری گچساران اظهار کرد: با توجه به حساسیت موجود در شهرستان از آیتم های قابل قبولی به جهت  افزایش کشفیات جرم و همچنین کاهش برخی جرائم روبرو هستیم که  با این امر با همکاری  دستگاه قضا، بسیج ، فرمانداری و سایران مسیر نمی‌شد.

 وی با بیان اینکه  نیروی انتظامی تنها حافظ امنیت نیست، افزود: بلکه با تلاش همه دستگاه ها و نهادها این امنیت برقرار می شود.

 فرمانده نیروی انتظامی گچساران عنوان کرد:  موضوع مهم چهارشنبه پایانی سال است که انتظار می رود روسای ادارات نسبت به پاکسازی فضای اطراف ادارات خود و مجهز نمودن ادارات  به دوربین مدار بسته اقدام کنند.

موسوی اذعان کرد: با توجه به محدودیت ها و منع تردد در شهر اما انتظار می‌رود که مدیران نسبت به وظایف خود دقت نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی به ایام پایان سال نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که ادارات به سیستم دزدگیر مجهز و به نیروی انتظامی متصل شوند.

 موسوی بیان کرد: در انتخابات گذشته متاسفانه از سوی برخی مسئولین اقداماتی غیر قانونی در بحث انتخابات انجام شد  و برای برخی از مدیران پرونده تشکیل شد.

وی ادامه داد: اینکه برخی روسای ادارات را در این موضوعات می‌بینیم  که این موضوع واقعا نگران  کننده است، اما تعارف با شخصی نداریم و هر مسئولی خارج از چارچوب قوانین انتخابات اقدامی کند حتما برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 موسوی تصریح کرد: امسال بنا بر این است که اگر مدیری تخلف کند برابر قانون با آن برخورد شود.

فرمانده انتظامی گچساران در ادامه تصریح کرد: شرکت های بزرگی  در گچساران فعالیت می کنند با توجه با در پیش بودن ایام نوروز حتما تلاش بر این بشود که حقوق کارگران به موقع پرداخت شود تا از بروز سایر مشکلات هم پیشگیری شود.

 وی ادامه داد: در زمینه پرداخت حقوق کارگران انتظار می‌رود که دستگاه های اجرایی نسبت به پرداخت حقوق کارگران اقدام و از تجمع آنها در جلوی درب ادارات خودداری کنند.

تخت‌های بستری بیماران کرونایی گچساران در حال تکمیل

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: تخت های بستری بیماران کرونایی در حال افزایش و این موضوع برای ما نگران کننده است.

تخت‌های  بستری بیماران کرونایی  گچساران در حال تکمیل

 در ادامه سید امین رضایی در نشست شورای اداری گچساران که به ریاست فرماندار و با حضوری روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که آمار و ارقام و مستندات نشان می دهد شهرستان گچساران در شیب صعودی این بیماری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هرچند اقداماتی در حال انجام است اما متاسفانه به دلیل همجواری با استان خوزستان کمی شرایط به سمت  بحرانی در پیش است و تخت های بیمارستانی در حال پر شدن هستند.

معاون شبکه بهداشت و دران گچساران  گفت: کمیته ها و اکیپهای سیار در مناطق پرخطر در زمینه بیماری یابی  تشکیل و در حال انجام تست گیری هستند.

 رضایی ادامه داد: تخت های بستری بیماران کرونایی در حال افزایش و این موضوع برای ما نگران کننده است.

وی  با بیان اینکه گشت های مشترک به صورت جد در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: مبادی شهر گچساران کنترل و از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی جلوگیری به عمل آمده است.

 معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران  ابراز کرد:  با توجه به تعطیلات ایام نوروز شرایط به سمت خطرناکی تری سوق پیدا می کنند و انتظار می رود که مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری همچنان  بسته باشند.

 رضایی اذعان کرد: بیمارستان ها در حال تکمیل هستند و اگر امروز اقدامی در زمینه بیماری یابی صورت نگیرد خاطرات تلخ  پاییز مجددا رخ می‌دهد

 انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president