آوای جنوب

تاجگردون : پیام مقام معظم رهبری آرامش خاصی به جامعه بخشید

رهبری پیامی صادر نمی‌کنند مگر این که مصلحتی در آن باشد و اکنون در نخستین ساعات سال جدید با پیام آرامش‌بخش خود، زمینه نزدیکی دولت و مردم را به یکدیگر برای توسعه کشور فراهم کردند

تاجگردونرئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: آرامش اقتصادی کشور که رهبری انقلاب فرمودند در گرو همدلی و همزبانی ملت و دولت است.

آوای جنوب؛

غلامرضا تاجگردون با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و همزبانی دولت و ملت اظهار کرد: پیام مقام معظم رهبری آرامش خاصی به جامعه بخشید.

رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: اگر به صورت عمقی به نام گذاری امسال که از سوی مقام معظم رهبری بیان شد توجه شود می تواند همه بخش‌ها از جمله اقتصاد را در برمی‌گیرد چرا که برای رونق اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه در کشور نیاز به همدلی مردم و مسئولان داریم.

تاجگردون بیان کرد: رهبری پیامی صادر نمی‌کنند مگر این که مصلحتی در آن باشد و اکنون در نخستین ساعات سال جدید با پیام آرامش‌بخش خود، زمینه نزدیکی دولت و مردم را به یکدیگر برای توسعه کشور فراهم کردند.

رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین نیاز کشور را اقتصادی غیر وابسته دانست و گفت: اگر تعامل و همکاری میان همه همه ارکان از جمله دولت و مردم وجود داشته باشد و در مواقع حساس این تفاهم بیشتر شود مشکلات اقتصادی را بهتر پشت سر خواهیم گذاشت./fars/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president