آوای جنوب

تاجگردون : عده ای با سلایق سیاسی خودشان می خواهند ما را از ولایت جدا کنند

تا چه زمانی من غلامرضا تاجگردون باید ثابت کنم که به ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه اعتقاد کامل دارم

تاجگردونغلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه چرا برخی دوست دارند با افترا میخ خود را بکوبند گفت : خدا نکند که حرف های خناسان ما را دلسرد کند.

آوای جنوب؛

وی با تاکید بر وحدت و همدلی مردم استان کهگیلیویه و بویراحمد برای توسعه استان اظهار داشت: وظیفه من بعنوان نماینده شما در مجلس این است که خوب و بد را به شما بگویم چرا که مردم نباید از آینده و سرنوشتشان به راحتی بگذرند و امروز هم می گویم مراقب باشیم در منجلاب نفاق نیفتیم.تاجگردون

تاج گردون در جمع طایفه سادات تکیه در باشگاه فرهنگیان گچساران افزود: مهمترین اصل برای توسعه استان همگرایی و وحدت است و در فضای وحدت و همگرایی است که می‌توان استان را از پسرفت ایجاد شده نجات داد.
کاندیدای آینده مجلس شورای اسلامی حوزه گچساران و باشت در ادامه به نقش مردم اشاره کرد و گفت : مردم باید نقش خود را بدانند و از سرنوشت زندگی خودشان که همانا سرنوشت فرزندان ، آینده شهر و استان و خون خون شهدا است به سادگی عبور نکنند.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدوارم مردم شهر و دیارمان با تفکری پاک که منشا آن علمی و منطقی باشد در انتخابات پیش رو شرکت کنند اظهار داشت : از مردم می خواهم از دریچه احساسات ، طایفه ای ، قومیتی ، نگاههای دنیوی و مطالبات خاص درونی در ۷ اسفند بر روی برگه های رای ننویسند بلکه برای آینده ای بهتر با تفکری علمی و منطقی در انتخابات شرکت کنید.
تاجگردون با انتقاد از کسانی که امروزه به دنبال جداکردن مردم به واسطه تمایلات سیاسی یا تفرقه در بین جامعه هستند افزود: عده‌ای در کشور با قرار دادن مقدسات به دنبال تفرقه میان نیروهای نظام هستند، و به دنبال آن هستند تا با قرادادن مقدسات در وسط جامعه را دو قطبی کنند.
وی با بیان اینکه مگر می شود در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماینده یا هر مقام دیگری باشی ولی ولایت فقیه را قبول نداشته باشی تصریح کرد: ما نباید با قرار دان مقدسات جامعه را به دو قطبی بودن تبدیل کنیم.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به آنهایی که می گویند هر کس برجام را قبول داشته است با آمریکا است و هر کس قبول نداشته است ضد آمریکا است گفت : باید بدانید برجام منشور انقلاب ، خون شهدا و بیانات رهبری است و ما تا زمانی که آمریکا سر تعظیم در مقابل عظمت و قدرت ملت ایران خم نیاورد با او هیچ سازشی نداریم.DSC_9600

تاجگردون در ادامه با نگاهی به وضعیت سیاسی استان تاکید کرد : سالهای سال است که می گویم آن چیزی که استان کهگیلویه و بویراحمد به آن نیاز دارد همگرایی است اما متاسفانه عده ای در استان با طرح مباحث مختلف پیش پا افتاده سعی در خط کشی میان مردم و نفاق میان آنها را دارند و به دنبال آن هستند تا با افترا میخ خود را بکوبند.

وی با اشاره به اینکه ما می‌خواهیم با تکیه بر نقاط مشترک وحدت و همگرایی، استان را توسعه دهیم ادامه داد: مباحث گرمسیری، سردسیری، یاسوجی، دهدشتی و گچسارانی مباحث انحرافی است که باید مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از کسانی که می‌گویند چرا وزرا به گچساران آمده‌اند، گفت: چرا عده ای دوست دارند تا از کارهای خوب و ارزشمندی که می تواند منافع همه ما را در استان به حداکثر برساند می خواهند نتایج بدی را بگیرند .
کاندید آینده گچساران و باشت ادامه داد : امروز با حمایت های شما مردم شرایطی برای من در دولت بوجود آمده است که من بتوانم با با توانایی ام شرایط خوبی را برای تمام مردم استانم فراهم کنم که به آن نقطه مشترک می گویند.
تاجگردون گفت : در حالی که ما می‌خواهیم با تکیه بر نقاط مشترک و وحدت و همگرایی مشکلات شهر و استانمان را حل کنیم متاسف می شوم که حرف هایی زده می شود که ما را نگران می کند.

نماینده گچساران و باشت تاکید کرد: ما از اینگونه سخنان خسته نمی‌شویم و خدا نکند که حرف های خناسان ما را دلسرد کند و روزی برسد که اینگونه رفتارها و سخنان بر عزم و اراده ما سایه بیندازد.

تاجگردون با بیان اینکه تا چه زمانی من غلامرضا تاجگردون باید ثابت کنم که به ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه اعتقاد کامل دارم گفت : ۲۵ سال است که محرم اسرار این نظام هستم اما عده ای با وجود اینکه می دانند طرف مقابل آنها حامی ولایت و رهبری است با توجه به سلایق سیاسی خودشان می خواهند ما را از ولایت جدا کنند.

این فعال سیاسی با تشریح تعهدات مردم به نماینده و نماینده به مردم گفت: به من می گویند چرا احساس خطر می کنی و چرا هشدار می دهید در جمع شما می گویم حق مردم برگردن نماینده این است که هرچه در پشت تریبون‌ها و جلسات به مردم وعده می‌دهد صادقانه باشد و برای انجام آنها تلاش کند و مردم نیز باید با فکر و نگرش درباره آینده خود و فرزندانشان نماینده مورد نظر خود را بر اساس شایستگی‌ها و توانمندی‌هایش انتخاب کنند، نه بر اساس مسائل قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای و سیاسی انتخاب کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه مراقب باشیم در منجلاب نفاق نیفتیم چرا که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همگرایی و وحدت در استان و کشور هستیم اظهار کرد: سخنان تفرقه برانگیز بر روحیه خدمت به مردم استانم تاثیری برمن نخواهد گذاشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. g گفت:

    تف به غیرتتتتتت کاظم پوررررر..چقد خریدت تاجگردونننن.

    1. مدیر سایت آوای جنوب گفت:

      تشکر و سپاس فراوان از نظر جنابعالی
      باتشکر کاظم پور

  2. دوست گفت:

    اقا چرا توهین میکنید خبنگار کارش گفتن واقعیتهاست

  3. ناشناس گفت:

    بله شما اعتقادی به ولایت ندارید .بایک مثال ساده مشخصه
    غلامرضاتاجگردون؛ مگر همین کج اندیشان نبودند که بزرگمردی همچون حاج بهرام تاجگردون را خانه نشین کردند؟
    بهرام تاجگردون طی نشست اخیر با همفکرانش درگچساران؛ تازمانیکه استبداد ودیکتاتوری در رآس این مملکت قرار دارد،امیدی به اصلاحات نیست.

  4. محقق گفت:

    گزارش کاملی است.ازجمله هزینه انجام درست رسالت خبرنگاری فحاشی شنیدن است!!!!!!!!!شما به رسالت انعکاس اخبارادامه دهید.

  5. محمدقلي گفت:

    گزارش کاملی است.ازجمله هزینه انجام درست رسالت خبرنگاری فحاشی شنیدن است!!!!!!!!!شما به رسالت انعکاس اخبارادامه دهید.

  6. عجیب گفت:

    همه قشری بین جمعیت هست الا سادات تکیه

  7. م گفت:

    درود بر مرد تیتر های ناب کاظم پور

  8. باشت گفت:

    واقعن خوشحالم که منصفانه قضاوت می کنید..درود بر مدیر مسعول

  9. تاج گردون گفت:

    زنده باشی هم محله ای

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president