آوای جنوب

تاجگردون : از طریق وزیر نفت پیگیر احقاق حقوق نیروهای غیررسمی شرکت نفت گچساران هستم

سعی می کنم یکی از مقامات عالی رتبه وزارت کار را برای پیگیری بیشتر در روز کارگر به گچساران دعوت کنیم

تاجگردوننماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم زمان‌بر بودن حل مشکلات حقوقی نیروهای غیررسمی شرکت نفت گچساران، پیگیر احقاق حقوق این نیروها هستیم.

آوای جنوب؛

غلامرضا تاج‌گردون صبح امروز در حاشیه بازدید از کارخانه گاز و گاز مایع ۱۲۰۰ شرکت نفت گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست‌های نیروهای پیمانی و قراردادی در خصوص اجرای طرح یکسان‌سازی حقوق و بهره‌مندی از مزایای قابل استفاده از شرکت نفت گچساران اظهار کرد: در این خصوص با وزیر نفت صحبت و رایزنی شد که وی نیز دستور رسیدگی به این موضوع را به معاونان خود صادر کرد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه با تشکیل جلسه‌ای با حضور معاون وزیر نفت برگزار شد اما در این خصوص باید ابعاد کار باز شود زیرا مشکلات و درخواست‌ها متعدد بوده و این کار را زمان‌بر می‌کند.

وی تصریح کرد: در این خصوص مقرر شد تا اطلاعات مورد نیاز بررسی مشکلات کاری نیروهای مختلف غیررسمی در شرکت نفت گچساران شناسایی و طی جلساتی با منابع نیروی انسانی وزارت نفت در راستای راهکاری برای حل این مشکلات با هماهنگی وزیر گام برداشته شود.

تاج‌گردون عنوان کرد: در راستای حل مشکلات نیروهای غیررسمی شرکت برخی از مصوبات هیئت مدیره‌ای شرکت و دولت باید اصلاح شود و در برخی موارد نیز در شهرستان و منطقه باید بررسی شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برطرف کردن این مشکلات مار زمان‌بری است، گفت: در این خصوص پیگیری حق و حقوق قانونی نیروهای غیررسمی شرکت نفت گچساران هستیم زیرا در برخی از موارد لحاظ شده نه قانون نفت حاکم است و نه قانون کار.

تاج‌گردون ادامه داد: مشکل اصلی این امر این است که در صورت اصلاح این قوانین در حوزه نیروهای غیررسمی باید اصلاح شود که کار سنگینی است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در پروسه‌ای مناسب درصد بالایی از مشکلات نیروهای غیررسمی گچساران را برطرف کنیم.
تاجگردون در پاسخ به این سوال که آیا برای مراسم روز کارگر برنامه خاصی دارید نیز گفت : سعی می کنم یکی از مقامات عالی رتبه وزارت کار را برای پیگیری بیشتر در روز کارگر به گچساران دعوت کنیم.

برای مشاهده گزارش تصویری از حضور تاجگردون در تاسیسات نفتی گچساران به صفحه اول سایت بروید.

تاساعتی دیگر گزارش تصویری و نشست تاجگردون با کارکنان در همین سایت خبری

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. کارمند گفت:

    این نماینده محترم داره مشکل جوانان حل میکنه ازیه طرف دکترملک زاده ریس دانشگاه ازادگچساران داره کارمندان دانشگاه اخراج میکنه.

  2. استاددانشگاه گفت:

    درجواب به کارمنددکترملک زاده ازروزی که ریس دانشگاه شده خودشو گم کرده نمیتونه هیچکس اخراج کنه تانماینده دلسوز اقای دکترتاجگردون داریم نگران نباشید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president