آوای جنوب

بیعت اصل: کاسه زهر را مینوشم و سکوت اختیار میکنم/اصولگرایان در انتظار تصمیم بویراحمد

.

آوای جنوب
بعد از ماها پیگیری و تلاش مستمر با تدابیر حاج بیعت اصل در راستای وحدت و انسجام اصولگرایان شهرستان های گچساران و باشت برای حضور در انتخابات پیشرو در سال جاری شب گذشته بعد‌ از بحث گفتگو توسط اعضا دو نفر از کاندیداها، حجت السلام والمسلمین سید اسماعیل علیزاده و دکتر محمد باقر شریفی از حوزه باشت به خاطر وحدت و انسجام انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کردند.

سپس حاج بیعت اصل بنیانگذار وحدت اصولگرایان بیان داشت به احترام مردم دیارم و هواداران سردرگم در راستای وحدت کاسه زهر را می نوشم و سکوت اختیار میکنم و میدان را به دیگر ‌کاندیداها هر دو جناح سیاسی(اصولگرا و اصلاحطلب) واگذار می نمایم و در آینده مسیرم ّرا انتخاب خواهم کرد.

ایثارگری و شلیک تیر خلاص توسط بیعت اصل مورد استقبال قرار گرفت بطوری که حجت السلام علیزاده این اقدام جهادی را تحسین و بیان داشت ما مدیون بیعت اصلیم و به خاطر ایجاد وحدت از ایشان تشکر میکنم و باید همیشه از ایشان بعنوان سردار دلها و سردار وحدت یاد کرد.

،دومین نشست اصولگرایان گچساران و باشت شب گذشته برای انتخاب کاندیدای مجلس ۹۸ در منطقه باوی؛ برگزار شد که در آن کاندیدای نهایی باوی اصولگرایان مشخص شد.

خروجی دومین جلسه اتفاق نظر بر”سیدقدرت‌الله حسینی پور” از منطقه باشت باوی است و به احتمال زیاد جمعه هفته آینده نیز جلسه تکمیلی برای مشخص شدن کاندیدای حوزه بویراحمد گرمسیر برگزار خواهد شد.

علی‌مراد جعفری، سید یعقوب‌زراعت‌کیش و اردلان زینل‌زاده از چهره‌های شاخص حوزه بویراحمد گرمسیر هستند که از میان آنها یک نفر نیز از حوزه بویراحمد انتخاب خواهد شد.

این در حالی است که بعد از ماها پیگیری و تلاش مستمر با تدابیر “سید قدرت بیعت اصل”در راستای وحدت و انسجام اصولگرایان شهرستان های گچساران و باشت برای حضور در انتخابات آینده مجلس ، شب گذشته بعد‌ از بحث و گفتگو توسط اعضا دو نفر از کاندیداها، “حجت السلام سید اسماعیل علیزاده “و “محمد باقر شریفی” از حوزه باشت و باوی به خاطر وحدت و انسجام انصراف خود را از کاندیداتوری مجلس ۹۸ اعلام کردند.

بیعت اصل بنیانگذار وحدت اصولگرایان در این نشست بیان کرد که به احترام مردم دیارم و هواداران سردرگم در راستای وحدت کاسه زهر را می نوشم و سکوت اختیار می کنم و میدان را به دیگر ‌کاندیداها هر دو جناح سیاسی(اصولگرا و اصلاحطلب) واگذار می نمایم و درآینده مسیرم را انتخاب خواهم کرد.

این اقدام بیعت اصل نیز مورد استقبال قرار گرفت به طوری که حجت السلام علیزاده این اقدام جهادی را تحسین و بیان کرد ما مدیون جناب بیعت اصل هستیم و به خاطر ایجاد وحدت از ایشان تشکر می کنم و باید همیشه از ایشان به عنوان سردار دلها و سردار وحدت یاد کرد.

به نظر می‌رسد تنها یک هفته تا معرفی چهره‌های نهایی وحدت اصولگرایان باقی مانده است.

گفتنی است سید قدرت‌الله حسینی‌پور نماینده حوزه انتخابیه گچساران در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بوده‌است.
به نظر میرسد با توافقات و مصوات به عمل آمده در جلسه دوم آبان ماه ، تا پایان هفته آینده گزینه های نهایی مشخص خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president