آوای جنوب

بوستانی استعفا داد/ رئیس ستاد خاتمی رئیس دانشگاه آزاد یاسوج می‌شود

حجت‌الاسلام علی ‌آل‌بویه معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و رئیس ستاد رئیس جمهور دولت اصلاحات خاتمی جایگزین بوستانی رئیس فعلی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج می‌شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از سمت خود استعفا داد.

آوای جنوب؛

دکتر فردین بوستانی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان – منطقه کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأیید این خبر گفت: استعفای خود را تقدیم مسئولان دانشگاه آزاد کرده و با این درخواست نیز موافقت شده است .

وی افزود: علت اصلی این استعفاء، مشکلات شخصی بوده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیان کرد: از ابتدا که این مسئولیت را پذیرفتم قرار بود یک مدت محدود در این سمت باشم و کارهای پایه ای انجام دهیم.

بوستانی عنوان کرد: یک سال حکم داشتم که مدت یک سال تمام شد و تقاضای استعفاء دادم که با این استعفاء موافقت شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدا مشروط این مسئولیت را پذیرفتم، تصریح کرد: انتظارات و مشکلاتی در این واحد وجود داشت که قرار بود آنها را اجرا کنم و بروم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج اضافه کرد: از اصحاب رسانه و مطبوعات استان، مردم شریف، همکاران ارجمند و استاندار محترم تشکر می کنم.
برپایه همین گزارش حجت‌الاسلام علی ‌آل‌بویه معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و رئیس ستاد رئیس جمهور دولت اصلاحات خاتمی جایگزین بوستانی رئیس فعلی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج می‌شود.

لازم به ذکر است که بیش از ۱۱ هزار نفر دانشجو در دانشگاه آزاد سلامی واحد یاسوج مشغول به تحصیل هستند.

بد نیست بدانیم دکتر آل بویه که متولد آبادی فقیه حسنان دشتی هستند دانش آموخته دکترا فقه و مبانی حقوق اسلامی را از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و هم اکنون عضو هیات علمی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران واستاد دانشگاه های آزاد دبی و زاهدان نیز هستند.دکتر آل بویه سابقه مشاور وزیر آموزش و پرورش،معاون فنی سازمان کتابخانه موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی،مشاور مدیرعامل مرکز قلب تهران،مشاور مدیر عامل بانک سپه،مدیر سازمان آموزش و پرورش استان همدان و..را در کارنامه خود دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دانشجو گفت:

    باعرض سلام و احترام به حضور مردم شریف و متدین و خونگرم استان دلاور خیز کهگیلویه و بویر احمد اینجانب بعنوان دانشجوی دوره دکتری و شاگرد جناب آقای دکتر آل بویه لازم میدانم با ابراز خرسندی انتخاب شایسته ایشان را بعنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج تبریک عرض نمایم . بنا به وظیفه شاگردی خواستم به محضر اساتید ارجمند و اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان خدوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و سایر واحدهای دانشگاه در سایر شهرهای این استان و مردم خوب این دیار عرض کنم که جناب آقای آل بویه فردی جامع الاطراف هستند در عین اینکه فاضل و دانشمند و صاحب دهها تألیف و اثر علمی و از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه میباشند ولی فردی متواضع و بی آلایش و فروتن و مردم دار هستند. از نظر مشی سیاسی در عمل و اجرا و فردی متعادل و مستقل و در بکارگیری نیروها و در برخورد با همکاران نشان داده که بدون حب و بغض های سیاسی و بر اساس شایسته سالاری عمل میکند . با توجه با سابقه حضور در عرصه های دفاع مقدس و افتخار جانبازی امیدوارم نیروهای ارزشی و ایثارگران و اساتید بسیجی فارغ از خط کشی های سیاسی بتوانند در دوران مدیریتی این شخصیت زمینه ارتقای دانشگاه را فراهم نمایند .

  2. علی گفت:

    شهری که نماینده اش بجای برنامه ریزی در سطح کلان، فقط در حال برنامه ریزی برای رفتن به مراسمات فاتحه خوانی باشد ، باید فاتجه اش را خواند، باید همه فکر کنند در بزرگترین دانشگاه ازاد مرکز استان و این شهراز بومی متخصص خالی است، واز جای دیگر برای ریاستش دکترای رشته الهیات دیکته کنند.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president