آوای جنوب

بهره‌برداری از بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران تا پایان سال جاری

بیمارستانمعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی شرکت نفت و گاز گچساران پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

آوای جنوب؛

امام‌بخش قائدی امروز، به طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۷۰ خانه بهداشت در دست ساخت است که تلاش می‌کنیم تا دهه فجر امسال این طرح‌ها آماده بهره‌برداری شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی شرکت نفت و گاز گچساران پیشرفت ۸۶ درصدی دارد که با مشارکت نفت و گاز گچساران پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیمارستان ۹۶ تختخوابی دیگری برای جایگزینی بیمارستان شهید رجایی این شهر ساخته می‌شود که در حال حاضر اسکلت این بیمارستان ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

این مسئول به روند ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج اشاره کرد و گفت: امسال مبلغ ۱۳ میلیارد تومان به این بیمارستان اختصاص داده شده که پیش‌بینی شده میزان اعتبار لازم برای این بیمارستان ۲۸ میلیارد تومان باشد که در صورت جذب به موقع اعتبارات، بیمارستان پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

قائدی افزود: طبق بخشنامه وزارت بهداشت بیمارستان‌های استان در سال جاری به ۹۴ نیروی پرستار و بیهوشی نیاز داشتند که در این خصوص از متقاضیان امتحان گرفته شد و تعداد ۹۴ نیروی مورد نظر در بیمارستان‌های مختلف استان جذب شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: در برخی بیمارستان‌های ما دستمزد پزشکان به مدت ۱۸ ماه عقب بود که با رایزنی دانشگاه با وزارت خانه مبلغی برای پرداخت معوقات پزشکان جذب و پرداخت شد و حتی تمام حقوق و مزایای پزشکان تا پایان سال جاری پرداخت شده و اعلام کردیم که این آمادگی را داریم که به صورت علی‌الحساب حقوق پزشکان و کارکنان بیمارستان‌ها را بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح تحول سلامت تاکنون ۲۶ میلیارد در استان از محل بودجه این طرح هزینه شده که پول پزشکان، تجهیز هتلینگ بیمارستان‌ها و پول زایمان رایگان زنان بود، ضمن اینکه در صورتی که بسته‌های بهداشتی به ما داده شود تمام خانه‌های بهداشتی ما تعمیر و تجهیز خواهند شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president